صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

شناسایی ۲ هزار مسجد برای ارئه مطالب و موضوعات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: ایمنی شهروندان و موتورسواران برای پلیس بسیار مهم است

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص اهمیت ایمنی شهروندان و موتورسواران توضیح داد . 
سرهنگ موسوی پور گفت : در بحث اقدامات آموزشی در حال حاضر در این خصوص متولی خاصی وجود ندارد و به پلیس راهور نیز اعتبار خاصی تعلق نمی گیرد ولی ما خود از اعتباراتی که با سایر بخش های خصوص و اداری و سایر بخش ها دریافت در قالب همکاری و همیاری دریافت می کنیم جهت مباحث آموزشی استفاده می شود .
وی افزود : امسال در بحث ایمنی موتورسواران به همین واسطه ، 5 هزار کلاه ایمنی را تهیه کردیم . این اقدام یک اقدام بسیار مهم در بحث آموزش و وظیفه ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ نبود که بخواهیم این اقدام را انجام دهیم . اما به جهت اینکه ایمنی شهروندان و موتورسواران مهم است این کلاه کاسکت ها را تهیه کردیم . اگر نیاز باشد از هر کسی که بتوانیم استمداد می طلبیم و یا از دیگر سازمان ها در جهت افزایش ایمنی شهروندان کمک می گیریم . 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : حتی ما با ائمه جماعات مساجد هم وارد مذاکره شدیم و ایشان را به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت کردیم . ما 2 هزار مسجد را در سطح شهر شناسایی کردیم تا بتوانیم مطالب آموزشی خود را به نوعی در فضای مجازی و بین نمازگزاران ارائه دهیم تا دست به دست شود . این موضع در سه مرحله انجام شده است و در حال پیگیری می باشد . 
سرهنگ موسوی پور افزود : تهیه بسته رسانه ای از عملکرد تیم های نامحسوس انجام گرفته است تا با زحمات صدا و سیما پخش گردد . همچنین تشدید اقدامات کنترل سرعت از طریق قرارگاه سرعت بسیار اقدام مهمی بوده است چرا که توانسته ایم رانندگانی که سرعت بیش از 50 کیلومتر را در بزرگراهها دارند .این رانندگان شناسایی شده اند و با دعوت آنان به پلیس راهور در کلاسهای آموزشی شرکت می کنند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۷۹۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۱۴     ساعت: ۱۴ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
  • ١ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 05 2024