صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
حجت الاسلام روانبخش نماینده مجلس شورای اسلامی:

رادیو معارف صدای رسای اسلام است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیران رادیو معارف تاکید کرد رادیو معارف صدای رسای اسلام و تشیع است.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی معاونت صدا، در نشستی حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با دکتر کاویانی و مدیران این رسانه دینی با اشاره به حدیث فَیَفیضُ العِلمُ مِنهُ إلى سائرِ البلاد ... اذعان داشت: مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید و مردم به شما عنایت و اعتماد خاصی دارند چون رادیو معارف، به بهترین روش، اسلام و تشیع را از قم به سراسر جهان صادر می کند.
وی از پخش برنامه های تربیتی، خانواده و سبک زندگی که روزانه از رادیو پخش می شود تشکر کرد و افزود: بخشی از نیازهای مهم و لازم خانواده ها استفاده رایگان از همین مباحثی است که شما در رادیو معارف به آن می پردازید.
حجت الاسلام روانبخش تاکید کرد: بطور طبیعی هر برنامه ای در مجموعه های مختلف در گذر زمان عادی می شود و باید تحولی در آن ایجاد شود و این مستلزم آن است تا کاری جامعه شاناسانه و مشتری پسندی رخ دهد.
نماینده مردم قم در این نشست، پیرو درخواست اکبر طالبی نیا مدیر گروه فقه و اندیشه مبنی بر همکاری در کارشناسی برنامه های رادیویی؛ قول همیاری و تعامل بیشتر خود و نمایندگان کمسیون امور داخلی کشور و شوراها را برای ضبط برنامه «بر مدار قانون» رادیو معارف اعلام کرد.
در بخشی از جلسه مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام روانبخش و دیگر نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارشی از فعالیت های این رسانه دینی، خواستار مساعدت و پیگیری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۹۶۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۲۶     ساعت: ۹ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس: بسته خبری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
  • ١٤ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 18 2024