صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

حرکت بین خطوط نظم شهری را در پایتخت افزایش می دهد

سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسواران از تردد در تونل های شهری جدا خودداری نمایند

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و هشتم مهر ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد ها و آغاز ترافیک سنگین صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم .   
سرهنگ کشیر گفت : بار ترافیک در بزرگراههای همت ، جناح ، صدر، یادگار ، شیخ فضل الله ، اشرفی اصفهانی ، شهید سلیمانی، حکیم ، بابایی ، یادگار امام (ره ) پل سید خندان ، چمران ، امام علی (ع) ، صیاد ، زین الدین ، آبشناسان ، تهران – کرج ، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است . 
وی ادامه داد : در محدوده بزرگراه همت جوانمردان در مسیر غرب به شرق شاهد حجم ترافیک سنیگی در این محدوده می باشیم . در مسیر غرب شرق حکیم – اباذر نیز حجم بار ترافیک نیمه سنگین ولی در حال حرکت است . ترافیک در بزرگراه همت – توانیر در مسیر غرب به شرق در باند اصلی در حال حرکت ولی درکنار گذر متراکم است . محدوده هنگام ترافیک سنگین و بزرگراه صدر و دستواره در مسیر شرق به غرب نیز ترافیک متراکم است . ترافیک در محدوده بزرگراه زین الدین به شمیران نو رسیده است . همچنین در محدوده بزرگراههای نواب قبل از پل نهم دی بدلیل تلاقی 4 باند ترافیکی ، شاهد حجم بالای ترددها در این مسیر هسیتم که انتهای بار ترافیکی از بزرگراه چراغی رد شده است . در انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک سنیگن در این مقاطع هستیم . 
سرهنگ کشیر گفت : تونل توحید مرگبارترین تونل برای تردد موتورسواران است و پلیس بارها در این خصوص تذکرات و هشدارهای لازم را از طُرُق مختلف و در  رسانه ها  به این عزیزان داده است . 
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : حرکت در بین خطوط در معابر شهر تهران علاوه بر اینکه نظم خاصی به تردد خودرو در سطح شهر می دهد به زیبایی شهر نیز کمک می کند و صد درصد از تصادفات بدلیل تغییر مسیرهای ناگهانی جلوگیری می کند . همچین تردد خودروهای تک سرنشین باعث ترافیک و آلودگی هوا در تهران می شود که می طلبد شهروندان با مدیریت ترددهای خود از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۹۹۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۲۸     ساعت: ۱۰ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024