صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حرکت بین خطوط نظم شهری را در پایتخت افزایش می دهد

سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسواران از تردد در تونل های شهری جدا خودداری نمایند

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز کشیر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و هشتم مهر ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد ها و آغاز ترافیک سنگین صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم .   
سرهنگ کشیر گفت : بار ترافیک در بزرگراههای همت ، جناح ، صدر، یادگار ، شیخ فضل الله ، اشرفی اصفهانی ، شهید سلیمانی، حکیم ، بابایی ، یادگار امام (ره ) پل سید خندان ، چمران ، امام علی (ع) ، صیاد ، زین الدین ، آبشناسان ، تهران – کرج ، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است . 
وی ادامه داد : در محدوده بزرگراه همت جوانمردان در مسیر غرب به شرق شاهد حجم ترافیک سنیگی در این محدوده می باشیم . در مسیر غرب شرق حکیم – اباذر نیز حجم بار ترافیک نیمه سنگین ولی در حال حرکت است . ترافیک در بزرگراه همت – توانیر در مسیر غرب به شرق در باند اصلی در حال حرکت ولی درکنار گذر متراکم است . محدوده هنگام ترافیک سنگین و بزرگراه صدر و دستواره در مسیر شرق به غرب نیز ترافیک متراکم است . ترافیک در محدوده بزرگراه زین الدین به شمیران نو رسیده است . همچنین در محدوده بزرگراههای نواب قبل از پل نهم دی بدلیل تلاقی 4 باند ترافیکی ، شاهد حجم بالای ترددها در این مسیر هسیتم که انتهای بار ترافیکی از بزرگراه چراغی رد شده است . در انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک سنیگن در این مقاطع هستیم . 
سرهنگ کشیر گفت : تونل توحید مرگبارترین تونل برای تردد موتورسواران است و پلیس بارها در این خصوص تذکرات و هشدارهای لازم را از طُرُق مختلف و در  رسانه ها  به این عزیزان داده است . 
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : حرکت در بین خطوط در معابر شهر تهران علاوه بر اینکه نظم خاصی به تردد خودرو در سطح شهر می دهد به زیبایی شهر نیز کمک می کند و صد درصد از تصادفات بدلیل تغییر مسیرهای ناگهانی جلوگیری می کند . همچین تردد خودروهای تک سرنشین باعث ترافیک و آلودگی هوا در تهران می شود که می طلبد شهروندان با مدیریت ترددهای خود از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۶۹۹۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۲۸     ساعت: ۱۰ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024