صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

گرمای کشنده در هوای جهنمی جوزف گوردون لویت

گرمای کشنده یا همان به انگلیسی: Killer Heat، فیلمی محصول سال ۲۰۲۴ و به کارگردانی فیلیپ لاکوت است. در این فیلم بازیگرانی همچون جوزف گوردون لویت، شیلین وودلی، ریچارد مدن، کلیر هولمن، بابو سیسی و ابی لی کرشا ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش جهانی پرس، مریم اویسی - اگر به فیلم های ماجراجویانه و هیجان انگیز با دست مایه جنایی و درام علاقه دارید، گرمای کشنده بهترین انتخاب برای تماشاست.
این فیلم در یک جزیره اتفاق می افتد و به دنبال قتل یکی از دو برادر دو قلو، کارآگاهی با گذشته ای دردناک و سیاه ، پا به این ماجرا می گذارد.
چهره خونسرد و البته بشاش کارآگاه ، این ذهنیت را ایجاد می کند که با یک کارآگاه کارکشته طرفیم که هر طور شده گره از ماجرای این قتل باز می کند.
فضاسازی ها، رنگ آمیزی و طراحی صحنه ، به دنبال این است که به جای یک فیلم سینمایی دارک به تماشای یک فیلم ماجراجویانه بنشینیم و البته حس ترس کمترین حس القایی از این فیلم باشد.
می توان گفت گرمای کشنده، کشش مناسبی دارد و بیننده را درگیر داستان می کند. بازی خوب نقش اول داستان هم به گیرایی بیشتر فیلم کمک کرده است.
دست اخر، نویسنده و کارگردان ، تک برگ آس خود را رو می کنند و در نمایشی مناسب، نشان می دهند که کارآگاه چیره دست هم امکان خطا دارد.
نکته خوب این داستان، بازشدن گره های زندگی کارآگاه با حل این معمای قتل است و دیالوگ پایانی کارآگاه با قاتل می تواند حس ختامی باشد با زخمی که سالیان سال با خود حمل می کرده است.
گرمای کشنده را ببینید اگر به دنبال یک فیلم ماجراجویانه با کمترین میزان خشونت هستید(البته صحنه های حاوی تیراندازی در این فیلم وجود دارد). اگر به دنبال نرمش ذهن با یک معمای جالب هستید و اگر دلتان برای دیدن بازی بازیگر اسنودن ، دن ژوان و شوالیه تاریکی تنگ شده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۷۰۵۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۳۰     ساعت: ۱۱ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024