صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

پاسخ به مطالبات شهروندان منطقه ۱۲ در قالب دوشنبه های پاسخگویی

شصت و هفتمین برنامه ملاقات مردمی با شهردار منطقه۱۲ در ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳ ، در راستای رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست های شهروندان و در قالب دوشنبه های پاسخگویی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، دراین دیدار که معاون شهرسازی و معماری،فنی و عمران، رؤسای ادارات حراست ، بازرسی ، املاک، حقوقی و روابط‌عمومی حضور داشتند، شهروندان در معاونت شهرسازی و معماری به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در این دیدار به پرونده‌های شهروندان قلب طهران با موضوعات  ، شهرسازی ، اجرای احکام  و املاک رسیدگی و دستورات لازم برای رفع و تسریع مطالبات مردمی صادر شد.

رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در حوزه شهری که ارتباط مستقیم و تنگاتنگ نیز با وظایف شهرداری به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان دارد، در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قلب طهران قرار دارد، در همین راستا دیدار هفتگی انارکی محمدی با شهروندان به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ شهروندان می‌توانند برای درخواست ملاقات به صورت حضوری به شهرداری منطقه ۱۲، واحد روابط عمومی مراجعه کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۷۰۶۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۳۰     ساعت: ۱۲ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲ آذر
  • ٢٠ جمادي الاولي ١٤٤٦
  • Nov 22 2024