صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور
همزمان با یکم آبان ۱۴۰۳ ؛

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در رودبارقصران و لواسانات برگزار می شود

همزمان با سه شنبه یکم آبان ۱۴۰۳ ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در رودبارقصران و لواسانات برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا علی شیری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران با اعلام برنامه ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران همزمان با یکم آبان ماه، گفت: در ادامه سلسله برنامه های ملاقات  مردمی، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران سه شنبه یکم آبان 1403 با حضور در رودبارقصران و لواسانات، پاسخگوی مددجویان و شهروندان است.
وی افزود: متقاضیان خدمت می توانند از ساعت 8 الی 10 صبح به آدرس میدان لشکرک، به سمت فشم، زردبند، بن بست بنفشه، پلاک 3، اداره کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات مراجعه و با مدیرکل کمیته امداد استان تهران ملاقات و درخواست های خود را ارائه دهند.
علی شیری با بیان اینکه ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه هر هفته در  راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در یکی از ادارات اجرایی برگزار می شود؛ خاطرنشان کرد: شهروندان و مددجویان تحت حمایت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از حضور مدیرکل در مناطق خود از طریق پورتال این نهاد به نشانی tehran.emdad.ir مطلع شوند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۷۰۷۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۳۰     ساعت: ۱۳ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024