صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پيوندها
بانک صادرات
هواپيمايي قشم
بيمه پارسيان
ايران خودرو
بانک گردشگري
بانک ملي
کوير موتور
لاماري
کوير موتور

شهردار تهران فعلا به شورای شهر نمی آید



رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار آماده پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر است؛ اما به علت شرایط فعلی و عمومی کشور این زمان به تعویق افتاد و تصمیم گرفته شد این کار فعلاً صورت نگیرد.

به گزارش جهان پرس از صدا و سیما ، رئیس شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران پیش از آغاز جلسه شورای شهر درباره نتیجه سوال جعفر تشکری‌هاشمی و سوده نجفی دو عضو شورای شهر از شهردار تهران گفت:این سوالات تک تک مطرح خواهد شد، زمان آن مشخص نخواهد بود و این مدت ۱۰ روزه است و با اینکه شهردار آماده بود، اما به علل شرایط فعلی قرار شد تا زمان بدهیم و حضورشان به تعویق افتاد این کار فعلاً صورت نگیرد..

مهدی چمران در ادامه درباره مشکلاتی که کارخانه سیمان در خاوران ایجاد می‌کند، هم گفت: برای حل این معضل فیلتر گذاشتند که بتواند آلودگی را رفع کنند؛ منتهی اعلام شد که کافی نیست. 

رئیس شورای شهر تهران افزود: سازمان محیط زیست متولی اصلی موضوع است و اجازه قانونی ورود به این موضوع را دارند. 

مهدی چمران گفت: از سازمان محیط زیست خواستیم اگر این آلودگی وجود دارد، اقدام کنند و کار درست‌حسابی انجام دهند، شهرداری نیز اعتراض کرده و جریان را پیگیری می‌کند.

رئیس شورا در واکنش به سخنان یکی از نمایندگان تهران مبنی بر اینکه معضلات تهران به شهر ری سرریز شده است، هم گفت: مشکلات شهر ری چیزی نیست که الان به وجود آمده باشد، شهر ری، ابن بابویه و امامزاده عبدالله چند سال است که آنجا هستند و به چند صد سال قبل بر می‌گردد. 

مهدی چمران افزود: این‌ها مسائلی است که به مرور زمان به وجود آمده است. همچنین موضوع پسماند که به کهریزک می‌رود و با اعتراض هم کار پیش نمی‌رود؛ بنابراین باید فکر اساسی و درست کنیم تا مسائل حل بشود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در خصوص آخرین وضع اتوبوس‌های چینی هم گفت: اتوبوس‌ها هنوز از بندرعباس بیرون نیامده و در آنجا قرار دارد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۷۰۸۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۸/۱     ساعت: ۱۰ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024