صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
فرهنگ و هنر
اجتماعی
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

چهارمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهر تهران در قلب طهران به ایستگاه پایانی رسید

در چهارمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهر تهران تیم اتحاد پیشکسوتان با برتری در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم مردانی فائق آمد و این مسابقات به مرحله پایانی رسید.

 
به گزارش جهانی پرس، وحیدرضا انارکی شهردار منطقه ۱۲ در این خصوص گفت: چهارمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهر تهران که با حضور ۲۰ تیم در قالب ۴ گروه ۵ تیمی تشکیل شده بود، بعد از ۴۲ بازی سرانجام در روز یکشنبه ۲۹ مهر به ایستگاه پایانی خود رسید.

امیرحسین ساداتی معاون اجتماعی منطقه نیز در تکمیل این خبر گفت: دو تیم اتحاد و مردانی در فینال این بازی ها و با حضور پیشکسوتان و بزرگان و اساتید ورزشی به مصاف هم رفتند که به دلیل تساوی بازی، کار به ضربات پنالتی کشید که در نتیجه تیم اتحاد با بازکردن دروازه حریف توانست با نتیجه ۳ بر صفر بر تیم رقیب پیروز میدان شود.

وی افزود: در پایان فینال از تیم های اول و دوم و تیم اخلاق و بازیکن اخلاق ، آقای گل ، گل برتر ، بهترین دروازه بان و داوران و با کاپ و مدال و لوح و جوایز دیگر تقدیر بعمل آمد.
محل برگزاری این مسابقات زمین چمن مصنوعی شوش واقع در میدان شوش خیابان انبار گندم
زمان برگزاری فینال و مراسم اختتامیه:۲۹ مهر ماه ساعت ۱۶
به کلیه نفرات تیم اول و دوم هدایای ورزشی کاپ مدال و لوح اهدا شد
در تمام ساعات روزهای برگزاری این مسابقات تعدادی قالب بر دویست پیشکسوت تماشاچی این رقابت ها بودند که با همکاری تیم برگزاری از کلیه. مدعوین و تماشاچیان پذیرایی به عمل می امد
بازیکنان بزرگ و پیشکسوت فوتبال ملی و تیم های برتر شهر تهران در این مسابقات شرکت نموده و یا جزو تیم برگزاری مسابقات بودند از جمله اقایان عباس ریسوند، رحیم حضرتی ،ولی وهابی، کاظم نقیب زاده  و مفاخر فوتبال کشور نیز همه روزه از این مسابقات بازدید می نمودند. تشکر ویژه از کمیته برگزاری و با سابقه: عباس ریسوند، رحیم حضرتی، ولی وهابی ، کاظم نقیب زاده
مدیررسانه و روابط عمومی مرد دوست داشتنی و همیشه همراه:مجبد روانستان
کادر اجرایی و مردان زحمتکش وعاشق بی ریا: نورمحمد شجاعی ، ناصر قراکیشلو، محمود اختری ، محمود جودی، رضا شهسواری، قاسم ساربان،مهدی جوهری
داوران و همیشه درصحنه و عادل: سید نظام حسینی، مرتضی ترکمان، بابک جزی، عباس طهماسب، جواد احتمالی، ایرج دوستی ،سید رضا سیدی، سعید بازرگان، محسن خانی ، داود درگاهیسرپرست مسابقات: علیرضا محبی، تشکر ویژه مردان خاکی ودلسوز مردم، شهردارمحترم منطقه 12 جناب اقای انارکی و معاون اجتماعی جناب اقای ساداتی و مدیر ورزش منطقه جناب اقای رحیم زاده بابت تمام حمایت هایی که از این مسابقات باشکوه انجام دادند
تشکر ویژه از جوانان و پیشکسوتان فوتبالیست های بوستان شوش. این دوره از مسابقات ۴ دوره این رقابت ها بود که از هفته دفاع مقدس با تقدیر از جانبازان و اسرای دفاع مقدس آغاز بکار نمود.

با ابتکار علیرضا محبی سرپرست مسابقات برای اولین بار در مسابقات پیشکسوتان شهر تهران از مرحله حذفی با دو دوربین در نزدیک دو دروازه فیلمبرداری شد و این ترفند مثل وی ای آر  در چند صحنه از جمله گرفتن پنالتی ها نقش تعیین کننده داشت.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۷۱۰۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۸/۱     ساعت: ۱۵ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024