صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هدفمند دار کردن بانک توسعه تعاون با سامانه هوشمند تی تی پلاس

کارشناس روابط عمومی بانک توسعه تعاون در بخش نمایشگاه‌ها از طرح رویان و سامانه هوشمند غیرحضوری تی تی پلاس برای هدفمند دار کردن بانک توسعه تعاون خبر داد.

به گزارش جهانی پرس، در هشتمین همایش ملی کار با هدف طرح مسائل ،گفت و گو و تشریک مساعی میان نمایندگان دولت و گروه‌های کارگری و کارفرمایی به منظور یافتن راه حل صحیح و مورد توافق در زمینه های مربوط به حوزه‌های تعاون ،کارورفاه اجتماعی درسطح ملی با حضور نمایندگان گروه های کارگری و کارفرمایی برگزار شد، اظهار کرد: طرح رویان، سامانه هوشمند غیر حضوری تی تی پلاس و ... مواردی هستند که در این همایش به معرض عموم قرار دادیم.
وی افزود: سامانه هوشمند غیر حضوری تی تی پلاس برای بانک توسعه تعاون است که هموطنان با حضور در این سامانه می توانند به سایت مرکز مراجعه کرده و از طریق اسکن QR کد موجود در سامانه یا استفاده از لینک مستقیم ارتباط برقرار کنند.
صادقی ادامه داد: در طرح رویان که به کشاورزان اختصاص دارد؛ شرایط پرداخت وام ، نرخ کارمزد، شرایط ماهانه اطلاع داده می شود که با هدف طیف کثیری از کشاورزی است اما تمامی مردم عادی هم میتوانند از این شرایط استفاده کنند.
وی بیان کرد: بانک توسعه در برخی شرایط هدفمند فعالیت می‌کند و خواستیم با این کار چندین بسته که بسته رونق تعاون که برای تعاونی های تولیدی و غیر تولیدی است.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۱۰۱۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۳/۶     ساعت: ۱۴ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 1
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024