صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

معابر شرقی پر ترافیک تر

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پارکینگ های نمایشگاه کتاب پر ظرفیت است/ پارک دوبل ممنوع است.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم . 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ افزود : بار ترافیک در بزرگراههای همت ، چمران ، آبشناسان ، شیخ فضل الله ، یادگار امام (ره ) و محمد علی جناح  شروع شده و در  حال شکل گرفتن است  . 
وی ادامه داد : همچنین  بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج ، آزادگان ، بابایی  ، نیروی زمینی ، شهید سلیمانی ، صیاد، زین الدین ،  امام علی (ع) ، علامه ، جانبازان ، بزرگراه لشگری و رسالت نیز  در  حال شکل  گیری  و پر  تراکم است .
سرهنگ کشیر بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض  کم پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد .
سرهنگ کشیر گفت : طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می شود که تعداد معدودی از رانندگان هستند که قوانین را رعایت نکرده و قصد دارند زودتر از رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ ها و خروجی ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی نمایند که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ ، با حضور خود در این مقاطع از این تخلف رانندگان جلوگیری بعمل می آورند .
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مراجعه کنندگان و شهروندانی که قصد بازدید از نمایشگاه کتاب را دارند خواست حتماً در پارکینگ‌هایی که به همین منظور جهت پارک و توقف خودروها در نظر گرفته شده پارک کرده و از توقف در دیگر معابر و پارک دوبل خودداری نمایند.

#پلیس_راهور_تهران_بزرگ

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۷۱۱
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۲     ساعت: ۹ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 3
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024