صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
برگزاری همایش روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی درکتابخانه سلامت

ویژه برنامه ' به نام خداوند جان و خرد' در فرهنگسرای سلامت

ویژه برنامه ' به نام خداوند جان و خرد' در روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی در روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور استادان، شاهنامه‌شناسان، شاعران و اعضای کانون کتابخوان فرهنگسرا در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت ، به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی ،ویژه برنامه  " به نام خداوند جان و خرد"  در روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰3 با حضور استادان، شاهنامه‌شناسان، شاعران و اعضای کانون کتابخوان فرهنگسرا با مشارکت کانون پیام آوران کتابخانه سلامت برگزار می‌شود.
این ویژه برنامه با حضور مهدی فکری شاهنامه پژوه و عباس اسلامی شرار شاعر توانای نابینا بعنوان کارشناسان و مهمانان   برگزار می شود.
هدف از اجرای این ویژه برنامه  حفظ و ترویج این میراث تاریخی است  تا از این طریق بتوان شکاف نسلی ایجاد شده را برطرف کرد که این امر نیازمند پژوهش و آموزش است.
سخن گفتن در مورد شاهکار فردوسی کار ساده‌ای نیست. فردوسی در پرآشوب‌ترین زمانه اثر خود را نگاشته است تا تاریخ ایران فراموش نشود و در این اثر ارزشمند به دانش، میهن دوستی، کشورداری و زندگی نیز در قالب حماسه پرداخته است.
این برنامه با اجرای موسیقی سنتی  برگزار می‌شود.
علاقه‌ مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای سلامت، واقع در . خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند  مراجعه کرده یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 77210374  تماس بگیرند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۷۲۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۲     ساعت: ۱۴ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024