صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
' فاطمه ، علی است '

فرهنگسرای سلامت میزبان زوج های جوان و خانواده ها در سالروز پیوند آسمانی

همزمان با فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در اول ذی حجه فرهنگ‌سراهای سلامت برنامه‌ ی ویژه‌ای به مناسبت این روز در ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳برگزار می‌کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت ؛ همزمان با فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در اول ذی حجه ، فرهنگ‌سرای سلامت برنامه‌ ی ویژه‌ی " فاطمه،  علی است"  به مناسبت این  روز در ساعت 17 روز یکشنبه 20 خرداد 1403 در سالن اجتماعات فرهنگسرا برگزار می کند.
زندگانی ساده، بی‌آلایش و پر محتوای معصومین (ع) می‌تواند الگوی مناسبی برای ازدواج، تربیت فرزندان و دیگر مباحث پیرامون زندگی ما باشد از این رو فرهنگسرای سلامت ، در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) (روز ازدواج)، با هدف معرفی الگوهای مناسب و واقعی در زمینه ازدواج، و به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان ویژه برنامه سالروز پیوند آسمانی « فاطمه(س)، علی(ع) است » را برگزار می‌کند.
این برنامه شامل آیتم‌هایی نظیر سخنرانی در مورد سبک زندگی اسلامی –ایرانی، خصوصیات اخلاقی یک فرد مومن و...، مولودی خوانی، مسابقه مذهبی از زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (س) است.
این ویزه برنامه  در ساعت 17 روز یکشنبه 20 خرداد 1403 در سالن اجتماعات فرهنگسرا برگزار می کند.
این‌برنامه برای عموم آزاد و علاقه مندان جهت شرکت در برنامه می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند  مراجعه و یا با تلفن 77496138  و 77241474 تماس حاصل نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۶۳۱۸۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۳/۲۰     ساعت: ۱۳ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: هنر و اندیشه       زیرسرویس: هنر و اندیشه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024