صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آغاز برنامه‌های ترویجی ستاد جمعیت شهرداری تهران درهفته ملی جمعیت شهر رنگ خانواده به خود گرفت

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای برنامه‌‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی درهفته ملی جمعیت درتهران خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب با اعلام این خبر افزود: در هفته ملی جمعیت که از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی شامل برپایی ۱۲۳ غرفه ترویجی و تبیینی در حوزه فرزندآوری در محله ها و مناطق پرجمعیت و پرتردد پایتخت به ارایه خدمات متنوع به مراجعان می پردازند.
وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های ورزشی،سرگرمی، تفریحی و نیز برگزاری همایش‌های علمی با مشارکت دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی فعال درحوزه جمعیت و فرزندآوری از دیگر اقداماتی است که این اداره کل به عنوان قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده شهرداری تهران درهفته ملی جوانی جمعیت انجام می‌شود.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی بین بخشی با مجموعه‌‌های برون و درون شهرداری تلاش شده است تا شیرینی و زیبایی فرزند و خانواده ایرانی به شهروندان نمایش داده شود افزود: با همکاری سازمان زیباسازی طرح‌هایی در قالب پویش فرزندان سرمایه‌‌های زندگی با مضامین زیبا در شهر اکران شده است. علاوه بر این با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار، شرکت مترو، سازمان اتوبوسرانی و فروشگاه شهروند تلاش شده است به شهر رنگ خانواده و فرزند داده شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۸۱۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۶     ساعت: ۱۶ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024