صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیر پایانه شرق خبر داد:

تسهیل دسترسی عموم شهروندان به پردیس مسافری شرق تهران با جانمایی ایستگاه‌های جدید حمل و نقل عمومی

همزمان با اتمام عملیات فاز اول پردیس مسافری شرق جدید، نشستی با حضور معاون حمل و نقل عمومی اداره کل امور مناطق، معاون حمل و نقل مناطق ۸ و۱۳ و معاون اداره کل بهره‌برداری شرکت اتوبوسرانی درخصوص تسهیل دسترسی عموم شهروندان به پردیس مسافری شرق جدید برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، علی اقیان مدیر پایانه شرق با اعلام این خبر گفت: در این نشست تخصصی که با حضور میرزابیگی معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، هنجن معاون ترافیک منطقه ۱۳، سلمانی معاون ترافیک منطقه۸، هنرور معاون اداره کل بهره‌برداری شرکت اتوبوسرانی و مدیران ادارات و کارشناسان حمل و نقل عمومی متناظر هر کدام از معاونت‌های مذکور برگزار شد، تعیین تکلیف دسترسی حمل و نقل عمومی و ایستگاه‌های مورد نیاز از پایانه شرق فعلی و نقاط تولید سفر مانند ایستگاه مترو جشنواره و ... به پایانه پردیس شرق اعم از اتوبوس تندرو، فیدری و تاکسی مورد بررسی و تبادل نظر گرفت.
 مدیر پایانه شرق در ادامه افزود: پس از این نشست تخصصی افراد حاضر در این نشست ازپایانه شرق قدیم بازدید و نکات لازم را جهت تسهیل دسترسی مسافران به پردیس مسافری شرق جدید مورد ارزیابی قرار دادند. 
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۸۱۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۶     ساعت: ۱۶ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024