پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۳۷۰۶  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۴/۱۶  |  ساعت: ۱۲ : ۳۳


توصیه پلیس راهورتهران بزرگ به رانندگان در ایام محرم 1403

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: سیستم روشنایی خودرو را قبل از روشن نمودن وسیله نقلیه بررسی نمایید

پبه گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص توصیه پلیس به رانندگان در ایام محرم 1403 توضیح داد .
سرهنگ شریفی ضمن تسلیت بمناسبت آغاز ماه محرم و فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: در این ایام عزاداران تا پاسی از شب بیرون هستند وبیشتر تردد مردم شب هنگام اتفاق می افتد . 
وی افزود : رانندگان حتما قبل از روشن کردن خودرو ، سامانه روشنایی را بررسی نمایند و از سالم بودن چراغ ها اطمینان حاصل نمایند . 
سرهنگ شریفی گفت : چندین بار تاکید شده که اگر سامانه روشنایی خودرو خراب باشد جزء نقص فنی محسوب شده و طبق جدول تخلفات حادثه ساز به راننده نمره منفی تعلق می گیرد .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : عابرین پیاده نیز به پاس و احترام این ایام پوشش تیره بر تن دارند و کمتر در معرض دید رانندگان قرار می گیرند که رانندگان می بایست به این موضوع توجه داشته و تردد های عابرین پیاده را به دقت بررسی و رویت نمایند تا از تصادفات احتمالی جلوگیری گردد .
وی گفت : رانندگان گرامی بویژه در این ایام همکاری لازم را با پلیس راهور تهران بزرگ که جهت نظم دهی خودروها و مروب پارک نمودن وسایل نقلیه در اطراف تکایا و حسینیه ها مستقر هستند داشته باشند .
سرهنگ شریفی گفت : رانندگی با سرعت مطمئنه نیز در این ایام بیشتر مورد تاکید پلیس می باشد چرا که احترام به قانون و رعایت سرعت ها می تواند جلوی بسیاری از حوادث و تصادفات را مخصوصا در شب ها بگیرد . 
وی ادامه داد : رانندگان همچنین مراقب تردد کودکان در اطراف هیئت ها و مساجد در این ایام باشند چرا که قدو قواره آنان از دیگران کوتاه تر است و کمتر در معرض دید شما هستند و بیشتر می بایست مراقب رفت و آمد و حضور آنان باشید .


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=363706

چاپ خبر