پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۳۷۲۷  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۴/۱۷  |  ساعت: ۱۳ : ۱۱


نوجوان ایرانی در جایگاه ریاست جمهوری، سوژه جدید نشست «بچه‌های رستا»

بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» سراغ اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران رفته و نیم‌نگاهی به انتخابات اخیر دارد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، جدیدترین نشست از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود.
این جلسه حال و هوای انتخاباتی داشته و با شعار «اگر شما رئیس جمهور بودید ...» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. محور اصلی این ویژه برنامه، گفت‌وگوی نوجوانان درباره انتخابات و اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران است.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی برگزار شد که بخش مهمی از شرکت‌کنندگان در آن جوانان و رای اولی‌ها بودند. انتظارات و خواسته‌های آنان از رییس جمهور منتخب موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
دختران نوجوان فعال فرهنگی مسجد امام حسین (ع) منطقه ۸ شهرداری، مهمان اصلی این ویژه برنامه هستند و در گفت‌وگویی دوستانه درباره موضوع مذکور صحبت می‌کنند.
براساس این گزارش، بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» روز دوشنبه ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۶ در مسجد امام حسین (ع) واقع در نارمک، انتهای خیابان گلستان، داخل ۴۶ متری ثانی برگزار می‌شود. تلفن تماس:77841376


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=363727

چاپ خبر