پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۴۸۵۲  |  تاريخ: ۱۴۰۲/۷/۲۵  |  ساعت: ۱۰ : ۵۳


بازار داغ می‌شود، هنوز خبری از پرسپولیس نیست

زنده از نقل و انتقالات: چند انفجار قریب الوقوع!

پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخبار بیشتری برای هواداران فوتبال دارد.

به گزارش جهانی پرس - پارمیس نوروزی امین، نقل و انتقالات لیگ ایران با شور و حرارت دنبال می‌شود و تیم‌های لیگ برتری به دنبال خرید ۷ بازیکن لیگ برتری و سهمیه خارجی و البته مجاب کردن لژیونرها برای بازگشت هستند.

روز گذشته انتقال رامین رضاییان به استقلال، تعجب بسیاری را برانگیخت و البته مدیران این باشگاه را به صدر محبوبیت هیجانی در بین هواداران این تیم رساند.

با این حال اکنون سه مدعی دیگر قهرمانی به همراه فولاد و گل‌گهر، تلاش می‌کنند تا نیازهای خود را در بازار فراهم کنند و البته استقلال هم هنوز پا پس نکشیده است.

 

ما امروز هم با اخبار ویژه در کنار شما هستیم، با صفحه زنده ورزش سه همراه باشید:

25 تیر 1403 ساعت 10:37

ارش رضاوند به احتمال فراوان با تیم استقلال تمدید خواهد کرد و فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت.

25 تیر 1403 ساعت 10:35

حسین بادامکی و رضا درویش زیر فشار شدید گروه‌های هواداری قرار دارند و در عین حال واکنش چندانی هم به آنها نداشته‌اند. درویش در تلاش است تا پایان هفته چند خرید این تیم را نهایی کند.

25 تیر 1403 ساعت 02:04
نام بشار رسن دوباره در اطراف پرسپولیس دیده می‌شود. فعلا هیچ تماسی بین پرسپولیس و این بازیکن برقرار نشده و اساسا باتوجه به شرایط خوب او در لیگ ستارگان، شاید این انتقال چندان محتمل نباشد.
25 تیر 1403 ساعت 01:42 ارسلان مطهری جزء مهاجمان نامداری است که هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده است. ارسلان البته فصل چندان خوبی نداشت اما تجربه و مهارت گلزنی، باعث می‌شود تا منتظر پیشنهاد خوب و موردنظر بنشیند.
25 تیر 1403 ساعت 01:39
همه در انتظار سرنوشت کیمو هستند. به نوشته سایت رسمی پرسپولیس، عبدالکریم امروز در تمرین سرخپوشان شرکت خواهد کرد اما صحنه طوری است که چندان باورمان نمی‌شود که عبدالکریم را این فصل با پیراهن پرسپولیس ببینیم.
25 تیر 1403 ساعت 01:37
محمدحسین مرادمند از استقلال جدا خواهد شد - این خبری است که اطرافیانش به خبرنگار ما داده‌اند. فولاد یا پرسپولیس؟ فعلا این دو تیم باب مذاکره را با گلزن دربی باز کرده‌اند. 
25 تیر 1403 ساعت 01:36
در بامداد روز دوشنبه تصویری از مهدی طارمی هم دیدنی خواهد بود. مهدی خیلی زود در تیم جدیدش جا افتاده. یادش بخیر که او در نقل و انتقالات لیگ چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم چه روزهای جنجالی را برای هواداران تیمش پرسپولیس رقم زده بود.
25 تیر 1403 ساعت 01:36
این هم تصویری است که در فضای مجازی و بین کاربران پرسپولیسی دست به دست می‌چرخد. آنها به هیچ وجه انتظار نداشتند رامین استقلالی شود اما مدیران باشگاه آبی، توانستند این فوق ستاره فوتبال ایران را به تیمشان بیاورند و پیراهن شماره ده را بر تن او کنند.
25 تیر 1403 ساعت 01:36
علی علیپور بعد از اینکه از باشکاه پرسپولیس فرصت خواست تا به پیشنهاد این تیم پاسخ بدهد، پیشنهاد ۴۰ میلیارد تومانی از استقلال گرفته است. بر اساس آخرین حرفی که به مدیران باشگاه پرسپولیس زده، او تا سه‌شنبه مقصد خود را انتخاب خواهد کرد.
25 تیر 1403 ساعت 01:32
عارف غلامی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و در ابهام به سر می‌برد. بعد از عدم توافق پرسپولیس با گولسیانی، او طبیعتا گزینه سرخپوشان خواهد بود، هرچند که باشگاه پرسپولیس این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید “به هیچ وجه” دنبال غلامی نیست.


لينک مطلب: http://jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=364852

چاپ خبر