پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۵۳۰۵  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۵/۱۳  |  ساعت: ۱۲ : ۵۹


پنجمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانواده

پنجمین همایش فرهنگ و خانواده با حضور اساتید مطرح در حوزه روانشناسی و خانواده روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ در این همایش غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران)، ناصرالدین کاظمی(نایب رئیس انجمن علمی کودکان استثنایی)، حمید پیروی (رئیس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران" و فرهاد چنگیزی(روانشناس) به سخنرانی پیرامون موضوع "خود مراقبتی" اختصاص دارد.
خود مراقبتی از جمله اقدامات وفعالیت های آگاهانه، آموخته شده و هدفداری است که هر فرد به منظور حفظ حیات و تأمین، حفظ و ارتقای سلامت خود و خانواده انجام می دهد تا سالم بماند، از سلامت جسمی و روانی خود حفاظت کند، نیازهای اجتماعی خود را برآورده سازد، از بیماری ها یا حوادث پیشگیری کند، از ناخوشی ها و بیماری های مزمن مراقبت و نیز سلامت خود را بعد از بیماری حفظ کند.
این همایش از سوی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا و همکاری فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88717195،۰۹۰۳۲۰۲۹۲۳۶ ،
 ۸۶۰۱۶۸۲۷تماس بگیرند.


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=365305

چاپ خبر