پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۵۴۸۳  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۵/۲۰  |  ساعت: ۱۸ : ۳۸


امضای صورتجلسه همکاری مشترک با دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران

صورتجلسه همکاری مشترک نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران و دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با حضور “محمدجواد خسروی پور” رئیس نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران و “علی اصغر پور عزت” رئیس این دانشکده و مدیران و معاونین نهاد امضا شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران، “خسروی پور”: این صورتجلسه همکاری مشترک در راستای اتخاذ سیاست ها، تدوین، تصویب و اجرای برنامه هایی در راستای هم افزایی و تقویت حضور جامعه دانشگاهی در یاری به تصمیم سازی در حیطه وظایف نهاد و بسترسازی مشارکت تشکل یافته دانشگاهیان با این مجموعه تنظیم شده است.
این تفاهم نامه، برنامه ریزی و هماهنگی در جهت همکاری شبکه ای و تخصصی جامعه دانشگاهی در برنامه ریزی توسعه شهری تهران، ایجاد زیرساخت های لازم به منظور توسعه فرهنگ مشارکت هدفمند و سیستمی دانشگاهیان در فرآیند راهبری و پایش طرح های توسعه شهری تهران است.
همچنین تشکیل کمیته مشترک به منظور برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت در راستای محقق کردن اهداف، تسهیل و زمینه سازی انجام تعهدات طرفین از جمله اهم اهداف این صورتجلسه همکاری مشترک است.


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=365483

چاپ خبر