پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۵۵۶۵  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۵/۲۲  |  ساعت: ۱۰ : ۴۴


اعزام اولین گروه از اتوبوس‌های شرکت واحد تهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین



نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق گفت:گروه اول ناوگان اتوبوس‌های شرکت واحد تهران امروز ۲۲ مرداد پس از برگزاری مراسم بدرقه به سمت کشور عراق حرکت می‌کند.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق گفت: خدمات حمل و نقلی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از مرز مهران تا عمود ۶۶۲ در مسیر نجف به کربلا به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

مهدی علیزاده افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و افزایش گرما در ایام اربعین، ناوگان اتوبوسرانی مجهز به سامانه سرمایشی خواهد بود. مسئول عملیات و پشتیبانی حمل و نقل مرزی اربعین حسینی تأکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار عوامل امداد و فنی و همچنین تأمین قطعات و تجهیزات فنی در این زمینه انجام شده است.

نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق با اشاره به صدور دستور اعزام ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین گفت:گروه اول ناوگان امروز ۲۲ مرداد پس از برگزاری مراسم بدرقه به سمت کشور عراق حرکت می‌کند و موضوع تأمین سوخت در زرباطیه و عمود ۶۶۲ با استقرار جایگاه سوخت نیز در حال پیگیری است.

مهدی علیزاده گفت: تمامی تلاش‌ها به منظور تسهیل سفر زائران و فراهم کردن شرایط مناسب برای آنان در ایام اربعین حسینی صورت می‌گیرد و مسئولان در تلاشند تا بهترین خدمات را به زائران ارائه دهند.


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=365565

چاپ خبر