پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۵۸۸۷  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۵/۳۱  |  ساعت: ۱۴ : ۵۳


برگزاری دوره آموزشی و مهارت افزایی در مواجهه با پشه آئدس

نخستین دوره آموزشی و مهارت افزایی در مواجهه با پشه آئدس ویژه مربیان سلامت محلات شهر تهران با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت و مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 17 برگزار گردید.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل سلامت مرادی معاون سلامت شهری ضمن اعلام این خبر افزود: این کارگاه به منظور بازآموزی و مهارت افزایی مربیان آموزشی حوزه سلامت فعال در سطح محلات به روش TOT و با حضور مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، متخصصین حوزه حشره شناسی وآموزش و ارتقا سلامت به عنوان مدرس برگزار شد.
از جمله سرفصل های ارائه شده در این کارگاه عبارتند از: آشنایی با پشه آئدس، بیماری های منتقله، بررسی نقش شهروندان و نقش فضای مجازی در کنترل انتشار پشه، شناخت بیماری تب دنگ، چیکونگونیا و زیکا ، راه های انتقال، شناسایی علایم و روش های پیشگیری از بیماری های مورد اشاره و تشریح فرآیند پیش بینی شده در خصوص اجرای دوره های آموزشی ویژه شهروندان و شرح وظایف مربیان در سطح منطقه،  بوده است. همچنین در نظر است تا مربیان آموزش دیده در سطح منطقه علاوه بر برگزاری دوره آموزشی ویژه سایر مربیان سلامت فعال در سطح منطقه نسبت به برگزاری دوره های آموزشی ویژه عموم شهروندان در سطح محلات شهر تهران نیز اقدام نمایند.


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=365887

چاپ خبر