پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۶۵۹۶  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۷/۶  |  ساعت: ۹ : ۴۲


باحضوررئیس بنیادفرهنگی روایت فتح ازمستند'چلیپا و هلال'رونمایی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح رونمایی شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، درمراسمی که روز چهارشنبه 4 مرماه و درتالارشهید سیدمرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزارشد باحضور جمعی از مستندسازان،مدیران و پیشکسوتان بنیاد فرهنگی روایت فتح از مستند چلیپاوهلال به کارگردانی محسن اردستانی رستمی و تهیه کنندگی شهرام ناصری رونمایی شد.
دراین مراسم سردار علی مقواساز رئیس بنیادفرهنگی روایت فتح طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:ماباید باورکنیم که هنوز حماسه دفاع مقدس می تواند و باید دستاویز آثارهنری درزمینه های مختلف خصوصا مستند باشد.درواقع این مطالبه مقام معظم رهبری از ماست و باید به گونه ای عمل کنیم که آثار مستند برای نسل امروز جذاب و روایتگر بخشی از هویت تاریخی این سرزمین باشد.
وی افزود:باید به حیات شهدا نیز در زندگی امروز اشاره کرد که می توان از اتفاقات و وقایع امروز که شهدا منشا آن هستند اثار هنری ویژه ای تهیه و تولید کرد.
درادامه نیز محسن اردستانی با بیان ویژگی های این سوژه گفت:داستان شکل گیری این مستند از یک تلفن شروع شد و برای ساخت آن بدون هیچ مقدمه ای به آبادان رفتم و الحمدلله نتیجه کار به گونه ای که مشاهده می کنید درآمد و مورد استقبال قرارگرفت.
درپایان نیز با رونمایی از پوستر این مستند،این مستند برای حاضرین به نمایش درآمد.


لينک مطلب: http://jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=366596

چاپ خبر