پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۶۷۲۳  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۷/۱۰  |  ساعت: ۲۰ : ۲۰


زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها، زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها، زنگ عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.

مراسم نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در تهران با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی  کمیته امداد، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش تهران و حجت الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه حضرت زینب(س) برگزار شد.

جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد به دو دلیل وارد موضوع شور عاطفه‌ها شد، گفت: اول به خاطر تامین مایحتاج دانش‌آموزان، دوم آنکه زمینه تحصیل و ارتقای دانش‌آموزان را فراهم کنیم چرا که دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند.

وی افزود: در کمیته امداد ۸۳۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت داریم که امسال با همت خیران توانستیم بسته‌های لوازم‌التحریر و پوشاک و کیف تقدیم این دانش‌آموزان کنیم و امروز هم به‌صورت همزمان در سراسر کشور این کار در حال انجام است.

صباغیان گفت: ما از آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی که همواره در کنار کمیته امداد بوده‌اند تشکر می‌کنیم.

قائم مقام کمیته امداد خطاب به دانش‌آموزان گفت: با هم عهد می‌بندیم که ما در کمیته امداد و دوستان ما در سازمان دانش‌آموزی و هم وزارت آموزش و پرورش همه تلاش می‌کنیم تا محرومیت‌ها برطرف شود و زمینه تحصیل شما فراهم شود. شما دانش‌آموزان هم با شهدا عهد ببندید که به جهت پیروی از خون شهدا و پیروی از جبهه مقاومت خوب درس بخوانید و تکالیف خود را خوب انجام دهید.


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=366723

چاپ خبر