پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۶۷۴۱  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۷/۱۱  |  ساعت: ۱۴ : ۳۹


آیین اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه» پانزدهم مهرماه را برگزار می‌کنند.

به گزارش جهانی پرس، بنا بر اعلام دبیرخانه «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»، اختتامیه این همایش با حضور برگزیدگان و جمعی از اصحاب پژوهش، فرهنگ، هنر و رسانه کشور برگزار می‌شود. پرفسور آرتور آسابرگر، دکتر سید سعیدرضا عاملی رنانی و دکتر ابراهیم فیاض از سخنرانان کلیدی این مراسم هستند.

در این مراسم برترین‌های پژوهش در حوزۀ «فرهنگ شهرت» در ده محور «رسانه‌های جمعی و فرهنگ شهرت»، «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ و شهرت»، «هنر و فرهنگ شهرت»، «سیاستگذاری سلبریتی‌ها و فرهنگ شهرت»، «سواد رسانه‌ای و فرهنگ شهرت»، «گروه‌های جنسیتی و نسلی و شهرت»، «مرجعیت فکری و رفتاری سلبریتی‌»، «فرهنگ هواداری» و «دین و شهرت» معرفی می‌شوند. همچنین کتاب مجموعه چکیده‌مقالات همایش در این مراسم رونمایی خواهد شد.
لازم به ذکر است در ادامۀ همایش چهار پنل تخصصی با موضوع «رسانه و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ هواداری» و «در سایه‌سار شهرت» از ساعت 13:30 الی 18 برگزار می‌شود.
مراسم اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»، پانزدهم مهرماه از ساعت 9 صبح در تالار ابن‌خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، جنب بیمارستان دکتر شریعتی برگزار می‌شود. این مراسم به صورت زنده از شبکه چهار سیما و شبکۀ دانشگاه تهران پوشش داده خواهد شد.


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=366741

چاپ خبر