پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۶۷۵۱  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۷/۱۱  |  ساعت: ۱۵ : ۲۴


حضور فعال نشر سرو در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

مدیر انتشارات سرو جزئیات حضور این مجموعه در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت را تشریح کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا سلیمی مدیر انتشارات سرو گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جبهه جهاد تبیین و رشد صدبرابری تولیدات دفاع مقدسی؛ این مجموعه در تلاش است با بیش از ۱۱0 عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت امسال حضور پررنگی را داشته باشد.
مدیر نشر سرو گفت: نشرو سرو در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری (در سالن افرا نمایشگاه بین المللی  مازندران واقع در شهر قائمشهر)، در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت امسال حضور خواهد داشت.
وی افزود: نشر سرو در این دوره با 116 عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کرده که 13عنوان آن ها از جمله  بنام علیرضا، زور تو کتم نمی ره، مهاجرت مقدس، دختری که فرشته بود، آقای نترس، مسافر پاییز لوطی با مرام، تل مورک سکوی پرواز ژنرال، محسن قهرمان، راضی بهشت، علی سرهنگ، این کرد مبارز، غروب هوبر و ... جزو تازه‌های این نشر است که برای نخستین بار در سال ۱۴۰3 روانه بازار شده است.
سلیمی درباره حمایت از علاقمندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت و افزایش قدرت خرید علاقمندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، کلیه کتب نشر سرو برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف ۱۰ درصدی می‌شود.
سلیمی در پایان ضمن دعوت از علاقمندان و پژوهشگران فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت امسال دانست و گفت: «ملکه ای از عکا»، « دورگه»، «باغ دختران» و «زور تو کتم نمی ره» از جمله پرفروش های نشر سرو در این دوره از نمایشگاه بوده است.
سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از ۸ تا ۱۳ مهر سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران در قائم‌شهر، در دو نوبت از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان در این عرصه است


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=366751

چاپ خبر