پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۶۷۵۴  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۷/۱۱  |  ساعت: ۱۵ : ۳۱


همزمان با عملیات وعده صادق 2

موج رادیو، روی مقاومت تنظیم می شود

معاونت صدای رسانه ملی همزمان با انجام موفقیت آمیز عملیات تنبیهی وعده صادق 2 ، موج رادیوی مناسبتی خود را از پنجشنبه 12 مهر روی «رادیو مقاومت» تنظیم می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی معاونت صدا، قدرت رسانه امروز کمتر از موشک و پهباد نیست و مقاومت، این گفتمان رفیع انقلاب اسلامی که در سایه آن درختان تناور جنبش های آزادی خواه و مبارز از لبنان تایمن رشد کرده و عرصه را بردشمنان تنگ و تنگ تر می نمایند، همواره پیروز میادین نبرد بوده است، خواه این مقاومت با فتح و خواه با شهادت همراه باشد.
شهادت سید حسن نصرالله(رحمه الله علیه) و حمله به لبنان و قبل از آن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت شهید هنیه و ... موجب خسارت های بزرگی شده است اما؛ به یقین بنیاد مقاومت مقوم به اشخاص نیست و این جریان ریشه دار، امید بخش و ظفر آفرین به پیش خواهد رفت. نکته حائز اهمیت این است که  دشمن، در کنار جنایات جنگی، موج سنگینی از جنگ رسانه ای – شناختی برای ایجاد «یأس»، «تفرقه»، «شبهه»، «هراس» و «سردرگمی» در میان جوامع اسلامی و محور مقاومت خاصه در لبنان و ایران را نیز به کار بسته که این جنگ روانی مکمل اقدامات میدانی رژیم صهیونیستی است تا با تحریف واقعیات، بزرگنمایی و هراس ملت ایران را منفعل و جهت گیری تهاجمی گفتمان مقامت  را کند و مستاصل نماید.
و اینجا رسالت رسانه در این جنگ ترکیبی، تهاجم ترکیبی است، که معاونت صدا همزمان با اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات موفقیت آمیز وعده صادق 2 و همزمان با سالروز شکست دادن غیر قابل ترمیم رژیم موقت صهیونیستی، در «طوفان الاقصی» و مقاومت امروز این ملت قهرمان دربرابر یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای ـ نظامی جهان غرب،  اقدام به راه اندازی رادیو مقاومت با شعار "صدای استقامت تا پیروزی"  با هدف معرفی و تبیین گفتمان مقاومت و آثار آن کرده است.
فعالیت رادیو مقاومت از پنج شنبه 12 مهر ساعت 8 صبح آغاز و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت. این شبکه رادیویی که بصورت 24 ساعته به برنامه سازی می پردازد، روی موج fm ردیف95.5 مگاهرتز و برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است. علاقه مندان می توانند از طریق سامانه 30000955  و شماره تلفن ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در پیام رسان های ایرانی بله و ایتا با رادیو مقاومت در ارتباط باشند.
لازم بذکر است رضا کوچک زاده تهمتن (مدیر شبکه رادیویی گفت‌وگو) عهده دار مدیریت رادیو مقاومت در معاونت صدا می باشد.


لينک مطلب: http://www.jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=366754

چاپ خبر