پایگاه خبری تحلیلی جهانی پرس

کد مطلب: ۳۶۶۷۹۸  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۷/۱۵  |  ساعت: ۹ : ۳۸


بازگشایی سامانه دانشجویی از ۱۴ مهر تا ۱۵ آذرماه

معاون توانمندسازی مرکز توسعه کارآفرینی،اشتغال و توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور از بازگشایی سامانه دانشجویی به آدرس http://student.behzisti.net جهت ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از ۱۴ مهرماه تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی و امور بین الملل، آرزو ذکایی فر با اعلام این خبر گفت:  بررسی روزانه سامانه دانشجویی توسط مددکاران به جهت ثبت نام و بارگزاری صحیح مدارک و مستندات لازم توسط دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به دلیل زمان فرایند رسیدگی توسط بهزیستی شهرستان، استان و ستاد بهزیستی کشور تاریخ مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. 

وی افزود: نکته حائز اهمیت اینکه در ثبت نام های قبلی برخی افراد واجد شرایط به نحو درستی از زمان بازگشایی سامانه و بارگزاری مدارک و بعد از آن رفع نواقص احتمالی مطلع نمی شدند که تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی از طریق ادارات بهزیستی استان ها صورت گرفته است.

ذکایی فر گفت: در حال حاضر حدود ۱۸۰۰۰ دانشجو اعم از افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار و فرزندان ایشان، فرزندان سازمان و ... در دانشگاه های دولتی و غیردولتی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند که از کمک هزینه شهریه دانشجویی بر حسب دهک درآمدی، مقطع تحصیلی و ... بهره مند می  شوند.


لينک مطلب: http://jahanipress.ir/ NSite/FullStory/?Id=366798

چاپ خبر