کد مطلب: ۳۶۹۷۶۲ | تاريخ: ۱۴۰۳/۱۰/۲۲ | ساعت: ۱۸ : ۴۷
به گزارش جهانی پرس از ایلنا؛ شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی، از زیر مجموعههای هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(هگتا) و صندوق بازنشستگی کشوری است. که یکی از پررونقترین دورههای خود را در سالهای اخیر تجربه کرده و با همت و تلاشهای تمامی کارکنان، علیرغم مشکلات موجود در صنعت گردشگری کشور، موفق شده است فعالیتهای مؤثری را به ثبت برساند و با شاخص کنترل و کاهش هزینهها، توانسته است سود چشمگیری نسبت به سال گذشته به دست آورد و هتلهای زاهدان، گلپایگان، یاسوج ،مریوان و خزرشهر در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته دارای سودآوری بالاتر و حائز رتبه برتر در سال ۱۴۰۳ شدند.
همچنین قطار پرشتاب بازسازی هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، با مدیریت مدیرعامل با تجربه این مجموعه، سوت حرکتش را به صدا درآورد و با عبور از ایستگاههای مهمی همچون یزد، نائین، جلفا، میل ۷۲، زنجان، خرمآباد، الیگودرز، حمامخان یزد، چلندر، بسطام و سمنان، همچنان با قدرت به پیش میرود.
این قطار که نویدبخش تحولی در صنعت هتلداری است، پس از افتتاح موفقیتآمیز مهمانسرای میل ۷۲ در همان ماههای نخست مدیریت فریبا عباسی، اکنون در مرز شمال غربی کشور و در ایستگاه جلفا منتظر سوت پایان بازسازی هتل جهانگردی جلفا است.
با اولویت ویژهای که عباسی برای بازسازی و ارتقاء کیفیت هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در نظر گرفته است، این قطار پرانرژی یکی پس از دیگری هتلها را به ایستگاه بهبود کیفیت میرساند و به سمت مقاصد جدید حرکت میکند. از جمله این مقاصد، هتلهای دلوار بوشهر، ماکو و دیگر شهرها هستند که در صف انتظار برای درخشش در چشمانداز گردشگری ایران قرار دارند.
این بازسازیهای گسترده با هدف ارائه خدمات بهتر و شایستهتر به مهمانان نوروزی و ارتقاء سطح رضایت مسافران در حال انجام است و این قطار پرهیجان همچنان در مسیر توسعه و شکوفایی صنعت هتلداری ایران با تمام سرعت پیش میتازد.
این شرکت از جمله شرکتهای باسابقه در حوزه گردشگری کشور محسوب میشود، که با هدف توسعه و رشد صنعت گردشگری، هتلداری و گسترش زیرساختها در کشور فعالیت میکند و یکی از بازیگران کلیدی در این حوزه محسوب میشود و همراستا با سیاستهای کلان دولت در حوزه گردشگری و رشد کیفی خدمات خود، در تلاش است تا به یکی از پیشتازان این صنعت در منطقه تبدیل شود.
گستره هتلهای شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی
هتلهای تحت مدیریت شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی در سراسر ایران کم نیستند؛ (برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هتلهای این شرکت به سایت ittic.com مراجعه فرمایید).
در دنیای امروز، مدیریت هزینهها و بهینهسازی سود یکی از مهمترین چالشهای صنعت هتلداری به شمار میرود. کنترل هزینهها و افزایش درآمد در شرایط پیچیده اقتصادی و رقابتی امری ضروری است که ارتباط موثر با کارکنان، آموزش، رفاه و افزایش حقوق، صرفهجویی در مصرف انرژی از مواردی هستند که به صورت مستمر در این یکسال گذشته در گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی بسیار مورد پایش قرار میگیرد.
این گروه همواره و با شعار میزبانی به وسعت ایران به تلاش است در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان، ذینفعان و سهامداران ادامه خواهد داد.