340689 چهارمین «صَبانه» صباویژن به مدیریت عمر و صنعت گردشگری پرداخت! چهارمین رویداد «صَبانه»؛ صبحانۀ دیجیتالی صباویژن با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های حوزۀ تبلیغات، بازاریابی و کارآفرینی برگزار شد. <p>به گزارش جهانی پرس؛ در صبانه امروز، پس از صرف صبحانه و معرفی چهره&zwnj;های جدید دعوت شده به &laquo;صَبانه&raquo;، محمد وکیلی، فعال حوزه توسعه فردی و مشاور حوزه مدیریت، لقمه آموزشی خود را با عنوان &laquo;مدیریت عمر&raquo; ارائه داد. <br /> وی در طرح تجربه خود به اهمیت مدیریت عمر پرداخت و استراتژی توسعه فردی را یک نیاز جدی دانست. وکیلی در ارائه لقمه آموزشی خود، از مدلی رونمایی کرد که آن را نتیجه مطالعات شخصی&zwnj;اش دانست و طول عمر هر فرد را به دوره&zwnj;های مختلفی تقسیم کرد و میزان پیشرفت در مسیر موفقیت در این دوره&zwnj;ها را تشریح کرد.</p> <p>در بخش دوم صَبانه، اشکان بروج، فعال حوزه گردشگری، در صنعت رویافروشی، پرسه&zwnj;ای زد و از خاطره فروشی در صنعت گردشگری گفت.<br /> بروج به وجود فرصت&zwnj;های شغلی قابل توجهی در صنعت گردشگری اشاره کرد که تاکنون جای خودشان را در ایران پیدا نکرده&zwnj;اند. عدم دانش و سواد کافی در این صنعت نیز از گلایه&zwnj;های این فعال صنعت گردشگری بود. او در ارائه تجربیات خود به مدل شخصی&zwnj;اش اشاره کرد که آن را از شخصیت &laquo;تن تن&raquo; الهام گرفته است و ماجراجویی، حل مسئله و مدیریت در زندگی و کسب و کار را از این کاراکتر الگوبرداری کرده است. وی همچنین به تغییر سبک سفر در خانواده&zwnj;ها اشاره کرد و با ذکر این دلیل که اساسی&zwnj;ترین چالش گردشگری، فصلی بودن آن است، مارکتینگ در حوزه گردشگری را از سخت&zwnj;ترین کارها برشمرد. توصیه بروج به فعالان این حوزه که نتیجه تجربیات تحصیلی و کاری&zwnj;اش بوده است، افزایش خلاقیت و نوآوری و تکنولوژی در این حوزه بود. وی در پایان، ایجاد تجربه و خاطره ساختن برای مردم را برگ برنده بیزنس&zwnj;های گردشگری معرفی کرد.</p> <p>شایان ذکر است که محتوای ویدئویی این نشست در اینستاگرام و آپارات صباویژن برای بازدید و استفاده عمومی در دسترس قرار می&zwnj;گیرد.</p>