344260 مدیرکل فناوری و سامانه‌های نوین ساترا خبر داد؛ مشکلات سکوها و کاربران به‌صورت آنلاین پیگیری می‌شود مدیرکل فناوری و سامانه‌های نوین ساترا گفت: در سامانه‌ جامع ساترا و درگاه ملی مجوزها بخش گفت‌وگوی آنلاین را تعبیه کرده‌ایم تا در صورت بروز مشکل، سکوها و مخاطبان بتوانند به‌صورت آنلاین، رفع مشکل خود را پیگیری کنند. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه&zwnj;های صوت&zwnj;و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، علیرضا بهادری با ارائه توضیحاتی درخصوص فناوری&zwnj;های نوین ساترا گفت: در حال حاضر بیش از&nbsp; ۴۰۰ رسانه از ساترا مجوز فعالیت دارند&zwnj;&zwnj;. ما چندین موضوع فنی مشترک با رسانه&zwnj;ها داریم؛ از زمانی که حوزه استانداردسازی و تسهیل&zwnj;گری فنی فعال شده یک کانال ارتباطی با رسانه&zwnj;ها برای توانمندسازی فناوری حوزه رسانه ایجاد کرده&zwnj;ایم.</p> <p>وی خاطرنشان کرد: در سامانه&zwnj; جامع ساترا و درگاه ملی مجوزها بخش گفت&zwnj;وگوی آنلاین را تعبیه کرده&zwnj;ایم تا در صورت بروز مشکل، رسانه&zwnj;ها و مخاطبان بتوانند به&zwnj;صورت آنلاین، رفع مشکل خود را پیگیری کنند.</p> <p>بهادری ادامه داد: حوزه فنی اصالتا بعد از صدور مجوز غیرقطعی ورود می&zwnj;کند و پاسخگوی رسانه&zwnj;های دارای مجوز و کاربران است. ما در ساعات اداری به&zwnj;صورت برخط فعالیت داریم و در ساعات غیراداری هم به شکل دوره&zwnj;ای و مرتب این بخش را رصد می&zwnj;کنیم و به پرسش&zwnj;ها پاسخ می&zwnj;دهیم و آیتمی که بازمانده باشد تقریبا نداریم؛ در واقع روزانه حدود 50 گفت&zwnj;وگوی آنلاین داریم.</p> <p>بهادری در پایان تاکید کرد: خوشبختانه در گزارشی که درگاه ملی مجوزها ارائه داده است یکی از بالاترین رتبه&zwnj;ها را در بین وزارتخانه&zwnj;ها داریم؛ درگزارشی که منتشر کردند میزان اتصال ما در درگاه ملی 100درصد است و هیچ ضعفی در این زمینه وجود نداشته است.</p>