347109 تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: “تجربه مشتری” اصلی­ ترین محور برای طراحی محصول و ارایه خدمات به مشتریان در بانکداری هوشمند است. <p>به گزارش جهانی پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، دکتر افشین خانی در نشست تخصصی &ldquo;تجربه مشتری و بانکداری هوشمند&rdquo; دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام&shy; های پرداخت افزود: یکی از اصلی&shy; ترین چالش&shy; ها در حوزه بانکداری و مطالبه مشتریان از بانک&shy;ها این است که خدمات با نیازهای مشتری هم خوانی ندارد.</p> <p>مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه بانک ها در اتاق&shy; های خود محصول را طراحی می کنند و سوالی از مشتریان نمی پرسند، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات ما برای مشتری است لذا باید به این سوال پاسخ دهیم که خدمات بانک برای او و شرکتش چه منافع و زنجیره ارزشی را خلق می کند؟ وقتی به این سوال پاسخ دهیم حرکت به سمت بانکداری هوشمند را آغاز کرده ایم.</p> <p>وی ادامه داد: امروز در بانک ها سیستم &shy;های زنجیره&shy;ای مختلف و متفاوتی داریم که نمی توانیم آنها را کنار بگذاریم این سیستم&shy; ها باید امنیت اطلاعات مشتریان ما را حفظ کنند و این مطالبه مشتریان برای حفظ حریم خصوصی آنان است.</p> <p>گفتنی است که در ابتدای این نشست سه مقاله دیگر با عناوین &laquo;سامانه هوشمند بازاریابی تقویتی در بانک ها&raquo; توسط دکتر افشین خانی و محمدحسین هاشمی نژاد و &laquo;تجربه مشتری در بانکداری هوشمند&raquo; توسط شهریار عزیزی و &laquo;بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی&raquo; توسط علیرضا منصوری ارایه شد.</p>