348372 حمایت ایرانسل از نوآوری‌های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال ایرانسل با اعلام فراخوان، از صاحبان کسب‌وکار و صاحبان ایده‌های نوآور در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال، دعوت به همکاری می‌کند. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط&zwnj;عمومی ایرانسل، مرکز نوآوری ایرانسل&zwnj; با هدف خلق ارزش در مسیر گسترش سرویس&zwnj;های متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال، حمایت خود را از&nbsp; کسب&zwnj;وکارها و ایده&zwnj;های نوآور و در زمینه&zwnj;های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری&zwnj;های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال اعلام می&zwnj;کند.</p> <p>به همین منظور ایرانسل با دعوت از صاحبان کسب&zwnj;وکار و افراد خلاق که در هر یک از حوزه&zwnj;های مورد نظر این مرکز، ایده و یا محصولی دارند، دعوت می&zwnj;کند تا ایده&zwnj;های خود را با ایرانسل در میان گذاشته و در صورت تأیید این ایده&zwnj;ها توسط تیم&zwnj;های داوری، مورد حمایت قرار گیرند.</p> <p>از مهمترین زمینه&zwnj;های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل&zwnj; که زیر مجموعه ایرانسل&zwnj;لبز است، می&zwnj;توان به توسعه خدمات در زمینه خدمات سبک زندگی دیجیتال (Digital Lifestyle Services)، سلامت دیجیتال (E-Health)، شناسه دیجیتال (Digital ID)، امتیازدهی اعتباری (Credit Scoring)، خدمات مبتنی بر بستر ابری (Cloud-based Services)، توسعه خدمات در زمینه تبلیغات دیجیتال (Digital Advertising) و خدمات ویدئو بر مبنای تقاضا (Video on Demand)، در حوزه فناوری&zwnj;هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، زنجیره بلوکی، کلان داده، رباتیک، رایانش ابری، بیومتری، پردازش زبان طبیعی و&hellip;، اشاره کرد.</p> <p>ایرانسل&zwnj;لبز پس از پایان مهلت فراخوان در ۳۰ دی ۱۴۰۲، ایده&zwnj;های دریافتی را مطابق با روال معمول شتاب&zwnj;دهنده&zwnj;ها، مورد ارزیابی اولیه داخلی قرار می&zwnj;دهد. سپس از افراد و تیم&zwnj;های منتخب دعوت می&zwnj;کند تا طرح یا ایده خود را به صورت حضوری ارائه کنند؛ پس از این مرحله، نتیجه نهایی پذیرش و یا عدم پذیرش به اطلاع شرکت&zwnj;کنندگان خواهد رسید.</p> <p>صاحبان کسب و کار و افراد خلاق می&zwnj;توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه زمینه&zwnj;های مورد حمایت، به وبسایت ایرانسل لبز مراجعه و طرح یا ایده خود را تا ۳۰ دی ۱۴۰۲، را از طریق وبسایت ارسال کنند.</p> <p>ایرانسل پیش از این و در آبان ۱۴۰۲، دور جدید حمایت از پژوهش&zwnj;های دانشگاهی و با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی را اعلام و از دانشجویان و پژوهشگران دعوت به همکاری کرده بود.</p> <p>استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباط&zwnj;پایه (Telco) به شرکت فناوری&zwnj;محور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیست&zwnj;بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، حمایت از از نوآوری&zwnj;های حوزه هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده است.</p> <p>مجموعه ایرانسل&zwnj;لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ&zwnj;ها و شرکت&zwnj;های فناور و با مأموریت انجام فعالیت&zwnj;های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری&zwnj;سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب&zwnj;وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه&zwnj;ها، شرکت&zwnj;های دانش&zwnj;بنیان، استارتاپ&zwnj;ها و شرکت&zwnj;های فناور، با هدف تأمین نیازمندی&zwnj;های بازار ICT تأسیس شده است. چشم&zwnj;انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت&zwnj;های تحقیقاتی اقتصاد دانش&zwnj;بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و &laquo;بخش تحقیق و توسعه&raquo;، &laquo;مرکز نوآوری ایرانسل&raquo; و &laquo;آکادمی ایرانسل&raquo;، از جمله بخش&zwnj;های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه&zwnj;دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت&zwnj; نسل پنج در ایران، با راه&zwnj;اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده&zwnj;ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره&zwnj;گیری از فناوری&zwnj;های برتر در حوزه&zwnj;های مختلف، خلق ارزش کند.</p>