348614
تسریع در روند درمان با سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری وزارت بهداشت گفت: تقریباً بین ۴۸ تا ۵۰ درصد از نوبت دهی بیمارستانها و کلینیکهای دولتی ما به صورت الکترونیک صورت میگیرد.
<div>به گزارش <a href="https://www.iribnews.ir/fa/science-culture/111">جهانی پرس ازصدا و سیما</a>؛ واعظی افزود:­ تا تابستان سال آتی مد نظر داریم که به آن حداکثر ظرفیت برای نوبت دهی الکترونیک برای مردم و شهروندان در نظام سلامت و کلینیک‌ها و درمانگاه‌های تخصصی مان برسیم که یقیناً این هدف به یاری خدا قابل دستیابی خواهد بود.</div>
<div> </div>
<div>
<div dir="ltr">
<div dir="ltr">
<div class="row videojs-main-container">­وی گفت: سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی دسترسی عادلانه را برای خدمات به شهروندان و هموطنانمان افزایش می‌دهد و همین طور بحث تعلل، ازدحام و همین طور ملاقات حضوری را برای شهروندان و مرد برای دریافت خدمات، کمتر می‌کند.</div>
</div>
</div>
</div>
<div> رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری وزارت بهداشت گفت: آن پارت از نوبت‌هایی که ما ناگزیر هستیم که به صورت حضوری برای اتفاقاً ارائه خدمات اورژانسی، فالوها، پیگیری، خدمات فوق تخصصی و همین طور ارجاعات موازی برای مردم در نظر بگیریم را همچنان حفظ می‌کنیم که از نظر فنی و تخصصی در همه جای کشور‌های دیگر هم این موضوع ملموس است و در کشور ما دقیقاً همین طور خواهد بود.</div>