348614 تسریع در روند درمان با سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری وزارت بهداشت گفت: تقریباً بین ۴۸ تا ۵۰ درصد از نوبت دهی بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی ما به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد. <div>به گزارش <a href="https://www.iribnews.ir/fa/science-culture/111">جهانی پرس ازصدا و سیما</a>؛ واعظی افزود:&shy; تا تابستان سال آتی مد نظر داریم که به آن حداکثر ظرفیت برای نوبت دهی الکترونیک برای مردم و شهروندان در نظام سلامت و کلینیک&zwnj;ها و درمانگاه&zwnj;های تخصصی مان برسیم که یقیناً این هدف به یاری خدا قابل دستیابی خواهد بود.</div> <div>&nbsp;</div> <div> <div dir="ltr"> <div dir="ltr"> <div class="row videojs-main-container">&shy;وی گفت: سامانه یکپارچه نوبت دهی الکترونیکی دسترسی عادلانه را برای خدمات به شهروندان و هموطنانمان افزایش می&zwnj;دهد و همین طور بحث تعلل، ازدحام و همین طور ملاقات حضوری را برای شهروندان و مرد برای دریافت خدمات، کمتر می&zwnj;کند.</div> </div> </div> </div> <div>&nbsp;رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری وزارت بهداشت گفت: آن پارت از نوبت&zwnj;هایی که ما ناگزیر هستیم که به صورت حضوری برای اتفاقاً ارائه خدمات اورژانسی، فالوها، پیگیری، خدمات فوق تخصصی و همین طور ارجاعات موازی برای مردم در نظر بگیریم را همچنان حفظ می&zwnj;کنیم که از نظر فنی و تخصصی در همه جای کشور&zwnj;های دیگر هم این موضوع ملموس است و در کشور ما دقیقاً همین طور خواهد بود.</div>