348813
استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در فرودگاه مهرآباد
سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر چارچوب جهانی ITIL با هدف مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در فرودگاه بین المللی مهرآباد مستقر شد.
<div class="body" itemprop="articleBody">
<p dir="rtl" style="text-align: justify">به گزارش جهانی پرس از وزارت راه و شهرسازی، حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد با اشاره به استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در فرودگاه مهرآباد گفت: این نرم افزار در فرآیند برنامه‌ریزی، طراحی، پیاده‌سازی، اجرا و توسعه، به سازمان کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود خدمات فناوری اطلاعات، به مهم‌ترین اهداف کسب و کار خود نیز دست پیدا کنند.</p>
<p dir="rtl" style="text-align: justify">شاکری ادامه داد: این سیستم دارای بخش‌های مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از: مدیریت رخدادها(Incident Management)، مدیریت تغییرات(Change Management)، مدیریت دارایی‌ها(Asset Management)، مدیریت پیکربندی (CMDBو مسئله مهم مدیریت دانش (Knowledge Management) و مدیریت سطح خدمات (SLA Management) و سرویس و نگهداری پیشگیرانه (PM.</p>
<p dir="rtl" style="text-align: justify">به گفته وی این سامانه با تلاش همکاران فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد مستقر و به منظور تحقق تمام موارد بالا اجرایی شد.</p>
</div>