350430 دعوت از هنرمندان برای طراحی نشان دائمی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از آغاز زمان پیش ثبت‌نام رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه خبر داد و از هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد تا در طراحی نشان دائمی این نمایشگاه شرکت کنند. <p>به گزارش جهانی پرس، احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه&zwnj;های ایران گفت:&laquo; بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه&zwnj;های ایران بعد از شش سال توقف، بهمن ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می&zwnj;شود.&raquo; <br /> وی ادامه داد:&laquo; امسال در حالی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار می&zwnj;شود که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه های نوین، انسان رسانه&zwnj;ها و سامانه&zwnj;های خبری(اپلیکیشن ها و سکوهای خبری) معطوف خواهد بود و&nbsp; شرکت های دانش بنیان رسانه&zwnj;ای و شرکت&zwnj;هایی با تولید محتوای مجازی و رسانه&zwnj; ای در بخش&zwnj;های جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده است می&zwnj;توانند حضور داشته باشند.&raquo;<br /> حامد مقدم تاکید کرد:&laquo;&nbsp; با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه&nbsp; امسال، طیف وسیعی از رسانه&zwnj;های فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت.&raquo; <br /> مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در ادامه با اشاره به زمان پیش&zwnj; ثبت&zwnj;نام برای رسانه&zwnj;های واجد شرایط توضیح داد:&laquo; پیش ثبت&zwnj;نام برای همه رسانه&zwnj;ها آزاد است و زمان شروع پیش ثبت&zwnj;نام، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه خواهد بود&nbsp; و این فرآیند به مدت چهار روز ادامه دارد. پایان زمان ثبت&zwnj;نام ۲۷ دی ماه است.&raquo;<br /> به گفته احسان حامدمقدم؛ کانال ها و صفحات مجازی، رسانه های برخط، نمایندگی رسانه های خارجی و روابط عمومی دستگاه ها، سازمان&zwnj;ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز می توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران شرکت کنند و پیش ثبت نام از طریق وب&zwnj;سایت pressexpo.ir انجام می شود.<br /> حامدمقدم&nbsp; در ادامه گفت:&laquo; ستاد اجرایی نمایشگاه رسانه&zwnj;های ایران بعد از شش سال و تغییر رویکردی که داشته؛ از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت کرده تا &laquo;نشان دائمی&raquo; این نمایشگاه را طراحی کنند.&raquo; <br /> این مدیر اجرایی توضیح داد:&laquo; این نمایشگاه در صدد است طراحی نشان دائمی (لوگو ـ آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبه&zwnj;های اصیل و فضای نوپدید رسانه&zwnj;ای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذارد.&raquo;<br /> به گفته احسان حامدمقدم؛ طرح&zwnj;ها و ایده&zwnj;های دریافتی توسط اساتید، صاحب&zwnj;نظران و متخصصین این حوزه داوری و در نهایت ۳ طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی شده و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.<br /> بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه&zwnj;های ایران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در مصلای تهران برگزار می&zwnj;شود.</p>