353180 "پرسنال برندینگ در عکاسی" با حضور امیر نریمانی بررسی می شود در سی و دومین نشست کانون عکاسی شفق فرهنگسرای سرو، به موضوع "پرسنال برندینگ در عکاسی" پرداخته می شود. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ در سی و دومین نشست کانون عکاسی شفق، به موضوع &quot;پرسنال برندینگ در عکاسی&quot;&nbsp; با حضور استاد امیر نریمانی، سه شنبه 17&nbsp; بهمن ماه، ساعت 16 در خانه موزه دکتر شریعتی پرداخته می شود.<br /> پرسنال برندینگ (Personal Branding) ترکیبی از مهارت&zwnj;ها، تجربه و شخصیتی است که می&zwnj;خواهید با آنها دیده شوید. شما از برندسازی برای متمایز کردن خود از سایر افراد استفاده می&zwnj;کنید. حال اگر این استراتژی را به خوبی پیش ببرید می&zwnj;توانید برندسازی شخصی را به کسب&zwnj;وکارتان مرتبط کنید.<br /> اگر می خواهید با موضوع پرسنال برندینگ آشنا شوید می توانید در کارگاه عکاسی امیر نریمانی که با مباحثی چون مفهوم &ldquo;برندسازی شخصی&rdquo; چیست؟، تاریخچه برندسازی شخصی، برند سازی شخصی برای چه افرادی مفید و ضروری است ؟، برند سازی شخصی برای کارمندان، چطور برند شخصی خودم را بسازم؟، ابعاد برند شخصی، مولفه های موثر بر برند شخصی ، پرسونال برندینگ در شبکه های اجتماعی و هشتگ گذاری عکس می پردازد آموزش ببینید.<br /> امیر نریمانی متولد ۱ مرداد ۱۳۶۰ هنرمند ، عکاس مستند و خبری ، فارق التحصیل دانشکده خبر در رشته عکاسی خبری و روزنامه نگاری شاخه استراتژیک می باشد. فعالیت های ایشان با شرکت در دوره کارگردانی سینما در انجمن سینمای جوانان ۱۳۷۸، سابقه همکاری با گروه نشریات (ابرار&rlm;، روزنامه اقتصاد پویا&rlm;، خبرگزاری مهر&rlm;، خبرگزاری سینا، خبرگزاری ایلنا، مدرس عکس روزنامه وطن امروز)، برگزار کننده ۳ نمایشگاه انفرادی عکس با موضوع زن، زلزله بم( میدان هفت تیر) و فوتبال ، شرکت در ۱۰ نمایشگاه گروهی در تهران، شیراز و فرانسه، مدرس و مترجم عکاسی خبری، مولف کتاب عکس &quot;من رییس&zwnj;جمهور ایرانم&quot;، عضو انجمن عکاسان ایران و عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران داشته است. <br /> علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به خانه موزه دکتر علی شریعتی خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66945151 تماس بگیرید.</p>