355111
کارگاه آموزشی " شاداب شو "
کارگاه آموزشی "شاداب شو" در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود
کارگاه آموزشی "شاداب شو" ( مدیریت هیجانات ، کنترل خشم ) ویژه کارکنان میدان تره و بار ، در روز دوشنبه 15 اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.
<p>به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت ، این کارگاه آموزشی با حضور دکتر بهلول پارسافر ، کارشناس مشاوره برگزار می شود.<br />
هدف اصلی مدیریت خشم ، و مدیریت مشتریان، ایجاد ارتباطات مثبت و پایدار با مشتریان و بهبود تجربه‌ی آن‌ها در تعامل با سازمان است که می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان و بهبود عملکرد کسب‌وکار کمک کند. <br />
برخورد با مشتری خشمگین یک چالش مهم در مدیریت مشتریان و همچنین کارمند یا کسی که خشمگین هست و در حال ارائه خدمات خواهد بود .اصول مدیریت کنترل خشم، علل ابعاد خشم، بیان خشم، و تبدیل به شادابی در این کارگاه بررسی می شود. ضمنا در این کارگاه به نکاتی همچون، آرامش خود را حفظ کنید، گوش دادن فعال، نشان دادن همدلی، پوزش کردن، پیگیری و حل مشکل ، پس از اتمام مکالمه و سپس چگونگی شادابی نسبت به مشتری و همچنی شخصیت وجودی خود بررسی و مورد بحث قرار می گیرد. در این دوره به شما کمک خواهیم کرد که چگونه مشتریان خود را مدیریت کنید و در شرایط سخت و خشمگین مشتری با آن برخورد کنید .<br />
این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه 4 و سازمان میدان تره بار هنگام، آزادگان برگزار می شود.<br />
این برنامه روز دوشنبه 15 اسفند ماه 1402 ساعت 13 در سالن اجتماعات فرهنگسرا برگزار می شود.<br />
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند به فرهنگسرای سلامت واقع در خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه و یا با تلفن 77496138 و 77241474 تماس حاصل نمایند.</p>