359605 راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر مدیر امور نرم افزار و بهبود خدمات فن آوری اطلاعات بانک شهر از راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در این بانک و رونمایی از چند خدمت کاربردی دیگر خبر داد. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی بانک شهر، مهرداد باب الحوائجی با بیان اینکه بانک شهر در سال 1403 تلاش کرده است، محصولات جدید و کاربردی را با هدف تسهیل فرآیند خدمت رسانی به مشتریان ارائه دهد، گفت: راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری با هدف بهینه سازی و مدیریت توان خدمت رسانی به شهروندان صورت گرفته است.<br /> باب الحوائجی عنوان کرد: سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری، امکان اخذ نوبت از طریق همراه شهر پلاس و سایت بانک شهر برای انجام خدمات بانکی در شعب را فراهم می کند.<br /> وی در ادامه با اشاره به رونمایی از &quot;سامانه تمکن مالی&quot; ، &quot;سامانه نمایش قراردادهای تسهیلاتی &ndash; تعهداتی&quot;، &quot;سامانه باشگاه مشتریان&quot; از سوی بانک شهر در سال جاری، تصریح کرد: نوآوری در ارائه خدمات کاربردی بانکی همواره در کانون توجه بانک شهر قرار داشته و این بانک در تلاش است در چارچوب قوانین و مقررات؛ نیازهای شهروندان را مرتفع کند.<br /> باب الحوائجی سامانه نمایش قراردادهای تسهیلاتی &ndash; تعهداتی را خدمتی قابل توجه از سوی بانک شهر عنوان کرد و گفت: از این پس مشتریان و ذینفعان قرارداد می توانند به سادگی تمامی قراردادهای مربوط به خودشان را توسط همراه شهر پلاس و سایت بانک مشاهده کنند.<br /> وی خاطرنشان ساخت: سامانه تمکن مالی نیز علاوه بر صدور تمکن برای مشتریان حقیقی و حقوقی و سپرده های مشترک، امکان صدور تمکن برای صدور اوراق ودیعه بانک مرکزی و گواهی سپرده سرمایه گذاری خاص و اوراق مشارکت را دارد. همچنین این سامانه قابلیت استعلام توسط سفارتخانه ها و سایر مراجع ذیربط را دارد.<br /> مدیر امور نرم افزار و بهبود خدمات فن آوری اطلاعات بانک شهر؛ همچنین رونمایی از سامانه تبلیغات متمرکز در شعب این بانک را با هدف معرفی خدمات و دستاوردها به مشتریان عنوان کرد.<br /> باب الحوائجی در پایان گفت: سامانه باشگاه مشتریان نیز، عملیات بانکی انجام شده از سوی مشتریان را تبدیل به امتیاز برای آنان کرده و در آینده نزدیک نحوه چگونگی و استفاده از امتیازات اطلاع رسانی خواهد شد.</p>