359670 نیلوفر هوشمند: تبلیغات رسانه ای در عرصه جوانی جمعیت محدود است نیلوفر هوشمند بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی گفت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه ای است که در بین جوانان برای فرزنداوری می بایست تقویت شود. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، نیلوفر هوشمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درگفت وگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد: من خودم از طرفداران ازدواج و فرزنداوری زیاد هستم معتقدم زوجی که ازدواج می کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.<br /> وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می کند، ادم ها هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می گیرند، افزود: اعضای زندگی های خانوادگی در این شرایط از هم دور می شوند، ادم ها محتاط تر و ترس هایشان بیشتر می شود و به طبع از مسئولیت پذیری می ترسند. ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیزی و مسئولیت پذیری دارد.<br /> هوشمند اظهار داشت: ما تبلیغات رسانه ای هم در کشورمان برای فرزنداوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی طلبد مگراینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.<br /> وی یادور شد: الان اگر در فیلم و سریال ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می کنند چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.<br /> هوشمند درباره نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته گفت: الان سریال ما قدری این فضا را نشان می دهد و سنت شکنی کرده، تلویزیون بک رسانه مهم است و باید بیشتر ذر عرصه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه ها بدهد.</p> <p>دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.<br /> علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.</p>