361056 نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل ایرانسل و «ستاره طلایی روابط ‌عمومی» و «ستاره ملی روابط ‌عمومی» را به ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل برای چهارمین سال متوالی در این جشنواره، مورد تقدیر و شایسته دریافت نشان‌های ویژه، قرار گرفت. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط&zwnj; عمومی ایرانسل، بعدازظهر سه&zwnj;شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳، به مناسبت هفته روابط&zwnj;عمومی، مراسم پایانی یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط&zwnj; عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط &zwnj;عمومی، با حضور دکتر اکبر نصراللهی عضو شورای اطلاع رسانی دولت، دکتر بابک نگهداری رئیس مرکز پژوهش&zwnj;های مجلس شورای اسلامی و حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین&zwnj;المللی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بین&zwnj;المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش&zwnj;های بین&zwnj;المللی صداوسیما، با یک هفته تأخیر، برگزار شد.</p> <p>در این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بین&zwnj;المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، با اشاره به اهمیت رویکرد &laquo;اعتماد در روابط عمومی&raquo;، این رویکرد را داری نقش کلیدی در دنیای معاصر خواند، چرا که اعتماد به روابط عمومی، تابعی از عملکرد اخلاقی روابط عمومی است و این توجه، نقش روابط عمومی را در اعتماد آفرینی، تقویت خواهد کرد.</p> <p>در ادامه این پیام، تأکید شده است: رعایت دستورالعمل&zwnj;های اخلاقی IPRA و کاربرد آن توسط روابط عمومی&zwnj;ها در تقویت اعتماد، نقش اساسی دارد. همچنین رعایت دستورالعمل اعلام شده IPRA، در زمینه کاربرد هوش مصنوعی و نیز اجتناب از استفاده و انعکاس اطلاعات جعلی و نادرست، موضوعی است که دست اندرکاران روابط عمومی باید به آن تعهد داشته باشند.</p> <p>سه نشان ویژه جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برای ایرانسل</p> <p>در این جشنواره، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی&zwnj;های تخصصی، نشان ویژه &laquo;ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد&raquo;، به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین&zwnj;کننده در بهبود ارتباط با ذی&zwnj;نفعان و نگاه تعالی&zwnj;جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، به دکتر بیژن عباسی&zwnj;آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.</p> <p>همچنین ایرانسل با عنایت به رأی هیأت داوران و به عنوان تنها اپراتور تلفن&zwnj;همراه، به دلیل درخشش در عرصه&zwnj;های مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه &laquo;ستاره طلایی روابط عمومی&raquo; ایران را دریافت کند. لوح سپاس و نشان ویژه &laquo;ستاره ملی روابط عمومی&raquo; ایران، سومین جایزه ایرانسل در یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط&zwnj; عمومی ایران بود که در این مراسم به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.</p> <p>روابط&zwnj;عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان &laquo;اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران&raquo; و &laquo;نخستین ارائه&zwnj;دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران&raquo;، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی، پاسخگویی به رسانه&zwnj;ها و مدیریت ارتباط با ذی&zwnj;نفعان را بیش از پیش تقویت کند و اهداف ایرانسل در کمک به ایجاد زیست&zwnj;بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت&zwnj;های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.</p>