365254 پاسخگویی بیش از ۴ هزار پیام‌های شهروندی منطقه۸ در تیرماه سال جاری در یک ماه گذشته از مجموع بیش از ۵ هزار پیام دریافتی سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه از شهروندان، ۹۰ درصد پیام‌ها پیگیری و پاسخ داده شده است. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط&zwnj;عمومی شهرداری منطقه۸؛ براساس گزارش سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در تیرماه، از مجموع ۵ هزار و ۳۶۱ پیام دریافتی مطالبات شهروندان در سامانه، به ۴ هزار و ۶۳۱ پیام که حدود ۹۰ درصد را شامل می&zwnj;شود، پاسخ داده شده و به نتیجه مورد نظر رسیده است.</p><p>در میان نواحی سه&zwnj;گانه منطقه نیز، ناحیه یک ۱۵۳۷ پیام، ناحیه دو ۱۷۸۸ پیام و ناحیه سه ۲۰۲۱ پیام را در این بازه زمانی دریافت کرده و با پاسخگویی و پیگیری این پیام&zwnj;ها با کاهش ۵ درصدی در مجموع نسبت به ماه گذشته عمل کرده است.</p><p>نظافت معابر کوچه، آبیاری درختان و لایروبی جوی&zwnj;ها جزو سه پیام پرتکرار تیرماه شهروندان در محلات و معابر منطقه عنوان شده و ترکیدگی لوله آبیاری درختان و آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز مسکن دو موضوع مورد درخواست شهروندان در مراتب بعدی اعلام شده است.</p><p>براساس این گزارش بیشترین پیام دریافتی شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط&zwnj;زیست بوه است.</p><p>همچنین از مجموع کل پیام&zwnj;های ارسال شده در این بازه زمانی تعداد ۷۱۶ پیام شهروندان نیاز به اقدام نداشته و تعداد ۹ پیام نیز در حال اجرا و پیگیری می&zwnj;باشد.</p>