365680 در بیست‌و سومین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛ راه‌های خلق مزیت‌های رقابتی مدیران سکوهای «فیلم‌نیک» و «فیلمدون» مهمان دومین قسمت از فصل دوم برنامه «صمیمانه» شدند و درباره خصوصیات این سکوها صحبت کردند. <p>به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه&zwnj;های صوت&zwnj;و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، دومین قسمت از فصل دوم برنامه &laquo;صمیمانه&raquo; با حضور معتمدی مدیر سکوی &laquo;فیلم &zwnj;نیک&raquo;، محمدی مدیر سکوی &laquo;فیلم&zwnj;دون&raquo;، زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه&zwnj;های ساترا، صادقی مدیر ارزیابی و رتبه&zwnj;بندی ساترا، امامی مدیر صدور مجوز ساترا، مرادخانی تهیه&zwnj;کننده برنامه&zwnj;های رادیویی و تلویزیونی و برخی دیگر از کارشناسان حوزه فیلم و سریال و با اجرای محمدمهدی مومنی&zwnj;ها برگزار شد.</p> <p>معتمدی در ابتدای برنامه گفت: تیرماه امسال بود که سکوی &laquo;فیلم&zwnj;نیک&raquo; کار خود را آغاز کرد. از همان ابتدا تصمیم گرفتیم تا نسبت به سایر سکوها عملکرد متفاوتی داشته باشیم. قصد داریم در ادامه فیلم&zwnj;های کوتاه، برنامه&zwnj;های کودک و ... را نیز در اختیار کاربران قرار دهیم؛ درحال حاضر ۴۰۰۰ محتوا در &laquo;فیلم&zwnj;نیک&raquo; در دسترس مخاطبان قرار دارد وبه&zwnj;زودی یک سریال و یک مسابقه را به محض دریافت مجوز ساترا تولید خواهیم کرد.</p> <p>مرادخانی در ادامه برنامه در خصوص اهمیت خلق مزیت های رقابتی برای سکوها گفت: با همین زیرساخت&zwnj;های موجود می&zwnj;توانیم مزیت رقابتی برای خود خلق کنیم، توجه به حوزه کودک و نوجوان و تولید و انتشار محتوا برای کودکان و نوجوانان یکی از مزیت های رقابتی است که اگر سکوها به این حوزه توجه کنند، اتفاقات خوبی را برای آنها و مخاطب کودک و نوجوان رقم خواهد زد.</p> <p>صادقی نیز به یکی دیگر از مزیت&zwnj;های رقابتی اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت&zwnj;های رقابتی سکوی &laquo;فیلم نیک&raquo; این است که استفاده از این سکو رایگان است و نیاز به خرید اشتراک ندارد.</p> <p>همچنین امامی با بیان این موضوع که در ساترا همیشه سعی کرده&zwnj;ایم تا الزامات ضروری را از سکوها برای صدور مجوز درخواست کنیم، گفت: درصدد هستیم تا الزامات غیر ضروری را از روال صدور مجوز ساترا حذف کنیم تا شاهد تسهیلگری بیشتری در امر صدور مجوز باشیم.</p> <p>در ادامه این برنامه سکوی &laquo;فیلمدون&raquo; معرفی شد و محمدی مدیر این سکو گفت: &laquo;فیلمدون&raquo; از خرداد امسال کار خود را شروع کرده است که در حال حاضر ۱۵۰۰ عنوان فیلم وسریال ایرانی و خارجی، انیمیشن و سایر انواع محتوا در این سکو عرضه شده است.</p> <p>زارعی در پایان درباره سکوی &laquo;فیلمدون&raquo; گفت: این سکوی جزو سکوهایی است که به محض راه&zwnj;اندازی، درخواست مجوز داد و بدون مشکل، مجوز سطح ۲ را دریافت کرد. &laquo;فیلمدون&raquo; همانند سایر سکوها از طریق بخش پایش ساترا رصد می&zwnj;شود و در تعاملات خوب و مناسبی با این سازمان قرار دارد. &laquo;فیلمدون&raquo; جزو ۷ سکویی بوده است که در بازی&zwnj;های جام ملت&zwnj;&zwnj;های آسیا آی&zwnj;فریم پخش زنده شبکه&zwnj;های سیما را با همکاری ساترا پخش کرد.</p>