365857 اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی 20 لغایت 27 شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا می‌شود.<BR> <p>&nbsp;به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با&nbsp; مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.</p> <p>بر&zwnj;اساس برنامه زمانی تدوین شده&nbsp; در تاریخ 20 شهریور ماه 1403 معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه&nbsp; از ساعت 8 الی 10 ، 21 شهریور&zwnj;ماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، 24 شهریور معاون بازرسی و 27 شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت 10 لغایت 12&nbsp; با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.</p> <p>لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن 1557 داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره 671557 وپست الکترونیک <a href="mailto:1557@banksepah.ir">1557@banksepah.ir</a> برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.</p>