367449
رحمانی در بازدید از پایانه مسافری جنوب:
ارتقای سطح خدماترسانی مطلوب به شهروندان و مسافران از وظایف اصلی سازمان پایانههاست
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران با اشاره به ارتقای خدماترسانی مطلوب به شهروندان و مسافران بر بررسی و مرتفع کردن مشکلات عموم شهروندان، شرکتها و تعاونیهای مسافری تأکید کرد.
<p>به گزارش جهانی پرس، حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان به همراه جمعی از مدیران سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف پایانه مسافری جنوب، در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته و در دست اقدام آن مجموعه قرار گرفت.<br />
رحمانی در این بازدید از بخش‌های مختلف پایانه شامل، خوابگاه رانندگان، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری، سالن پایانه، ایستگاه اتوبوس‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محوطه پایانه، پارکینگ و... بازدید و نکات لازم را به مدیران حاضر تأکید کرد. <br />
رحمانی در ادامه ضمن بازدید از نقاط مختلف پایانه و تأکید بر حضور بیشتر مدیران و معاونین در سطح پایانه‌ها، افزود: نظافت و شستشوی مستمر پایانه، رسیدگی به فضای سبز موجود و توجه ویژه به خدمات رفاهی و اجتماعی در سطح پایانه باید از اولویت‌های مدیران پایانه‌ها باشد.<br />
بر اساس این گزارش، پایانه مسافری جنوب در سال ۱۳۵۳ ساخته شده و نخستین پایانه مسافری تهران محسوب می‌شود.<br />
این پایانه به طور میانگین سالانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد دارند و ۳۰ شرکت مسافربری در آن به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.</p>