367449 رحمانی در بازدید از پایانه مسافری جنوب: ارتقای سطح خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران از وظایف اصلی سازمان پایانه‌هاست سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران با اشاره به ارتقای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران بر بررسی و مرتفع کردن مشکلات عموم شهروندان، شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافری تأکید کرد. <p>به گزارش جهانی پرس، حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان به همراه جمعی از مدیران سازمان مدیریت حمل&zwnj;ونقل بار و پایانه&zwnj;های مسافری شهر تهران ضمن بازدید میدانی از بخش&zwnj;های مختلف پایانه مسافری جنوب، در جریان آخرین اقدامات صورت&zwnj;گرفته و در دست اقدام آن مجموعه قرار گرفت.<br /> رحمانی در این بازدید از بخش&zwnj;های مختلف پایانه شامل، خوابگاه رانندگان، شرکت&zwnj;ها و تعاونی&zwnj;های مسافری، سالن پایانه، ایستگاه اتوبوس&zwnj;ها، سرویس&zwnj;های بهداشتی، محوطه پایانه، پارکینگ و... بازدید و نکات لازم را به مدیران حاضر تأکید کرد. <br /> &nbsp;رحمانی در ادامه ضمن بازدید از نقاط مختلف پایانه و تأکید بر حضور بیشتر مدیران و معاونین در سطح پایانه&zwnj;ها، افزود: نظافت و شستشوی مستمر پایانه، رسیدگی به فضای سبز موجود و توجه ویژه به خدمات رفاهی و اجتماعی در سطح پایانه باید از اولویت&zwnj;های مدیران پایانه&zwnj;ها باشد.<br /> بر اساس این گزارش، پایانه مسافری جنوب در سال ۱۳۵۳ ساخته شده و نخستین پایانه مسافری تهران محسوب می&zwnj;شود.<br /> این پایانه به طور میانگین سالانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد دارند و ۳۰ شرکت مسافربری در آن به مسافران خدمت&zwnj;رسانی می&zwnj;کنند.</p>