367681 رحمانی در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان پایانه‌ها: الویت اول سازمان پایانه‌ها ایجاد وضعیت مطلوب در پایانه‌ها و رضایت مردم، مسافرین و مراجعین است سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران با تأکید بر رصد مستمر و میدانی مدیران پایانه‌ها از وضعیت نگهداشت پایانه، افزود: الویت اول سازمان پایانه‌ها ایجاد وضعیت مطلوب در پایانه‌ها و رضایت مردم، مسافرین و مراجعین است.<BR> <BR> <p>&nbsp;به گزارش جهانی پرس از روابط&zwnj;عمومی سازمان مدیریت حمل&zwnj;ونقل و بار پایانه&zwnj;های مسافری شهر تهران، حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان پایانه&zwnj;ها در اولین جلسه شورای مدیران این سازمان که در سالن جلسات پایانه مسافری غرب برگزار شد با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب&zwnj;تر برای شهروندان و مسافران، اظهار داشت: هر چقدر هم برای مردم فعالیت و کار کنیم کم است و قطعاً افزایش خدمت رسانی به مردم موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود.</p> <p>سرپرست سازمان مدیریت حمل&zwnj;ونقل بار و پایانه&zwnj;های مسافری شهر تهران تصریح کرد: یکی از موضوعات قابل&zwnj;توجه بحث مربوط به نظافت پایانه&zwnj;ها است که باتوجه&zwnj;به تعدد عبور و مرور و رفت&zwnj;وآمد در پایانه&zwnj;ها لازم است مدیران پایانه نظارت جدی&zwnj;تری در مورد سرویس&zwnj;دهی&zwnj;ها داشته باشند.</p> <p>&nbsp;رحمانی با بیان اینکه باید اصول و روشی برای نگهداشت و نظارت بر پایانه&zwnj;ها وجود داشته باشد، از تدوین دستورالعمل نگهداشت برای پایانه&lrm;ها، خبر داد و افزود: در این دستورالعمل هر آنچه که مربوط به موضوع نگهداشت پایانه&zwnj;ها خواهد بود در نظر گرفته می&lrm;شود و این مهم به یکپارچگی و خدمات&zwnj;رسانی مناسب در پایانه&zwnj;ها کمک شایانی خواهد کرد.</p> <p>&nbsp;وی تأکید کرد: پایانه محل خدمت&zwnj;رسانی به مردم است و وظیفه اول ما هم جلب رضایت شهروندان و مسافران است و آنچه که اهمیت بالایی دارد این نکته است که اولین و آخرین تصویری که مسافرین از شهر دارند در پایانه&zwnj;ها است.</p> <p>&nbsp;سرپرست سازمان مدیریت حمل&zwnj;ونقل بار و پایانه&zwnj;های مسافری شهر تهران، تصریح کرد: باید با ایجاد فضای مطلوب در پایانه&zwnj;ها خاطره&zwnj;ای خوب از لحظه ورود تا لحظه خروج از شهر در ذهن شهروندان و مسافران باقی بماند و باید همه ظرفیت&zwnj;ها و پتانسیل&zwnj;های سازمان پایانه&zwnj;ها ایجاد رضایتمندی شهروندان و مسافران باشد.</p> <p>&nbsp;رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت تعامل و همکاری مؤثر و مستمر با شرکت&zwnj;های تعاونی مسافری تأکید کرد و گفت: تعامل و همکاری مؤثر و مستمر میان سازمان پایانه&zwnj;ها و تعاونی&zwnj;های مسافربری به ارتقای سطح خدمات&zwnj;رسانی به مسافرین و مراجعین منجر خواهد شد</p> <p>&nbsp;وی همچنین بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم در ایام بارندگی و فصل سرما تأکید کرد و گفت: باید تمهیدات لازم از جمله لای&zwnj;روبی انهار و کانال&zwnj;ها و شن و نمک&zwnj;پاشی معابر پایانه&zwnj;ها هنگام بارش برف و یخ&zwnj;بندان در نظر گرفته شود که باعث بروز مشکل در ایام بارندگی و یخ&zwnj;زدگی نشویم.</p> <p>&nbsp;سرپرست سازمان مدیریت حمل&zwnj;ونقل بار و پایانه&zwnj;های مسافری شهر تهران ضرورت پرداختن به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در پایانه&zwnj;ها را حائز اهمیت دانست و بر برنامه&zwnj;ریزی جهت اجرای برنامه و فضاسازی فرهنگی در مناسب&zwnj;های ملی و مذهبی در فضای پایانه&zwnj;ها تأکید کرد.</p> <p>&nbsp;در ابتدای این جلسه مدیران پایانه&zwnj;های مسافری ۵ گانه شهر تهران گزارشی از روند اقدامات و فعالیت&zwnj;های خود ارائه کردند.</p>