369904 ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای دریافت دسته چک الزامی است براساس اعلام بانک مرکزی، از اول بهمن ماه سال جاری دسته چک جدید صرفا برای متقاضیانی صادر می‌شود که کدپستی و کدملی آنها با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان مطابقت داشته باشد. <p>به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع&zwnj;رسانی بانک سپه، بنابر اعلام معاونت نظام&zwnj;های پرداخت و فناوری&zwnj;های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، امکان صدور دسته چک از ابتدای بهمن ماه سال جاری منوط به تطابق کدپستی و کد ملی مشتریان شبکه بانکی با اطلاعات مندرج در سامانه ملی املاک و اسکان است و این تغییرات باهدف شفافیت بیشتر در فرایندهای بانکی و تطبیق اطلاعات مشتریان با قوانین موجود انجام می&zwnj;شود.</p> <p>مشتریان محترم بانک سپه اطلاعات خود را در سامانه ملی املاک و اسکان به نشانی <a href="http://www.amlak.mrud.ir">www.amlak.mrud.ir</a> بررسی و در صورت لزوم، اصلاح کنند تا از بروز هرگونه اختلال در خدمات بانکی پیشگیری شود.</p> <p>&nbsp;</p>