369931 استقبال مسافران خارجی از امکان تماس اینترنتی علی‌بابا علی‌بابا از نتایج امکان تماس اینترنتی خود گزارش می‌دهد <p>به گزارش جهانی پرس، علی&zwnj;بابا که در سال 1401 با رشد 35% سفرهای خارجی روبه&zwnj;رو بود، در سال 1402 با هدف برطرف کردن چالش&zwnj;های مسافران سفرهای خارجی و ایجاد تجربه&zwnj;ای مطمئن، امکان تماس اینترنتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.<br /> یکی از مشکلاتی که مسافران خارجی با آن سر و کار دارند این است که پس از خروج از کشور امکان ارتباط تلفنی با پشتیبانی شرکتی که از آن اقدام به تهیه بلیط کرده&zwnj;اند را ندارد. علی&zwnj;بابا با فراهم کردن امکان تماس اینترنتی، چالش برقراری ارتباط میان مسافران و تیم پشتیبانی را برطرف کرده است.<br /> این محصول با استقبال فوق&zwnj;العاده از سوی مسافران علی&zwnj;بابا روبه&zwnj;رو شد. طبق اعلام علی&zwnj;بابا، تیم پشتیبانی این شرکت در طی یک سال گذشته، تعداد 42 هزار تماس را از طریق امکان تماس اینترنتی پاسخگو بوده است و مجموعا 70 هزار دقیقه را به پشتیبانی از مسافران سفرهای خارجی اختصاص داده است.<br /> این سرویس از طریق نسخه موبایل علی&zwnj;بابا و از بخش &laquo;سفرهای من&raquo;، به صورت رایگان در دسترس مسافران سفرهای خارجی است.<br /> &nbsp;</p>