370653 تجلیل از ابراهیم مولائی در بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران در آیین پایانی بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و چهارمین جشنواره مردم‌داری، ابراهیم مولائی به پاس فعالیت‌های گسترده طی دو سال اخیر در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، به‌ویژه در استان آذربایجان شرقی، موفق به دریافت جایزه مدیریت روابط عمومی شد. <p>به گزارش جهانی پرس، آیین اختتامیه این رویداد در کنار چهارمین جشنواره مردم&zwnj;داری، با حضور جمعی از استادان، فرهیختگان و فعالان مطرح حوزه ارتباطات، روابط عمومی و فناوری در تهران برگزار شد. در این مراسم، ابراهیم مولائی با توجه به گستره فعالیت&zwnj;های چشمگیر خود در حوزه روابط عمومی، به&zwnj;ویژه در استان آذربایجان شرقی، جایزه مدیریت روابط عمومی را دریافت کرد.</p> <p>در همین راستا، ابراهیم مولائی که پیش&zwnj;تر نیز طی دو سال اخیر جوایز متعددی از جمله جایزه ملی خلاقیت در نوزدهمین کنفرانس بین&zwnj;المللی روابط عمومی ایران، جایزه ملی نخستین جشنواره ارتباط&zwnj;آفرینان ایران و جایزه رهبری فکری مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کرده بود، این بار نیز به دلیل فعالیت&zwnj;های گسترده و تأثیرگذار خود در حوزه روابط عمومی موفق به کسب جایزه مدیریت روابط عمومی شد.</p> <p>مولائی که در سال&zwnj;های اخیر نقش فعالی در توسعه، ترویج و آموزش ارتباطات و روابط عمومی در استان آذربایجان شرقی داشته است، بارها در نشست&zwnj;های تخصصی، همایش&zwnj;ها و رویدادهای علمی مرتبط با این حوزه حضور فعالی داشته و با عنوان مدرس و سخنران به ارائه دیدگاه&zwnj;های نوین در زمینه ارتباطات، روابط عمومی و هوش مصنوعی پرداخته است.</p> <p>بیست&zwnj;ویکمین کنفرانس بین&zwnj;المللی روابط&zwnj;عمومی ایران و چهارمین جشنواره مردم&zwnj;داری، که به همت مؤسسه کارگزار روابط&zwnj;عمومی (KPRI)، انجمن روابط&zwnj;عمومی ایران (IRPRS)، انجمن متخصصان روابط&zwnj;عمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط&zwnj;عمومی (IMPRPA) برگزار شد، از مهم&zwnj;ترین رویدادهای ارتباطی کشور به&zwnj;شمار می&zwnj;رود. این رویداد هرساله با هدف بررسی جدیدترین دستاوردها و روندهای نوین در حوزه روابط&zwnj;عمومی و همچنین تجلیل از برترین&zwnj;های این عرصه برگزار می&zwnj;شود. در دوره اخیر نیز، این کنفرانس با حضور گسترده مدیران، استادان دانشگاه، مشاوران و کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه همراه بود. در جریان برنامه&zwnj;های تخصصی، مباحث متعددی پیرامون شخصی&zwnj;سازی در روابط&zwnj;عمومی مطرح شد.</p>