۱۴۰۲/۵/۲ - ۲۰ : ۴۹
نوآوری و تحول نیاز اصلی مدیریت در حوزه سهگانه وزارت میراثفرهنگی
نوآوری و تحول نیاز اصلی مدیریت در حوزه سهگانه وزارت میراثفرهنگی
به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل، جواد واحدی امروز دوم مرداد ماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای مدیران اداره کل میراثفرهنگی استان اردبیل، گفت: در استانها باید با مدیریت نوآورانه و ابتکاری بتوانیم در سه حوزه ماموریتی وزارت میراثفرهنگی اقدامات موثری انجام دهیم.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت میراثفرهنگی افزود: در حوزه گردشگری و سرمایهگذاری باید نوآوری و بدعت ویژهای وجود داشته باشد و کتاب فرصتهای سرمایهگذاری اردبیل یکی از موارد نوآوری و حرکت خلاقانه است.
او تاکید کرد: باید بانک اطلاعاتی خوبی از استانها داشته باشیم تا بتوانیم پتانسیلهای موجود را با این اطلاعات کامل به سرمایهگذاران معرفی کنیم که این مورد برای استان اردبیل در کتاب فرصتهای سرمایهگذاری و موافقت اصولیهای بینام فراهم شده است.
واحدی با اشاره به اهمیت بازاریابی و تبلیغات در حوزه صنایعدستی، ادامه داد: نوع بستهبندی، بازاریابی و کیفیت کالا در حوزه صنایعدستی باید به شکلی باشد که بتوانیم در بازار هدف جای خود را پیدا کنیم.
معاون امور مجلس وزارت میراثفرهنگی گفت: در مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از ظرفیت رسانههای خارجی استفاده شد و بازخورد مناسبی داشت و باید از چنین فرصتهایی برای بازاریابی و معرفی محصولات صنایعدستی نیز استفاده شود.
او تاکید کرد: در حوزه میراثفرهنگی نیز در کنار صیانت از آثار تاریخی باید تفکر نو برای مدیریت این حوزه داشته باشیم، مدیریت میراثفرهنگی نباید برای مردم دردسر ایجاد کند.
واحدی هچنین با اشاره به تفویض اختیاراتی به مدیران کل، گفت: اختیاراتی که وزیر میراثفرهنگی به مدیران کل تفویض کرده است در اختیار کامل مدیران است و باید طبق این اختیارات عمل کنند.